søndag den 18. november 2012

Der kom en mail ...

For ikke mange sekunder siden tikkede en mail ind i min indbakke. Den var fra ingen ringere end Claus Dalby, som jo efterhånden er den ukronede konge af blog-land og i øvrigt, sådan ret beskedent, er enehersker i et stykke af Edens Have.
Jeg er stor fan af Claus og beundrer virkelig hans arbejde. Han er, for mig at se, inkarnationen af den ultimative æstet - og selvfølgelig en uhyre talentfuld havemand, fotograf, forfatter og forlægger.


Når jeg i overskriften skriver `Der kom en mail ...´, så er det for at fortælle, at Claus i sin mail tilbød at være min `mentor´. Hvor sejt er det lige?
Selvfølgelig hoppede jeg straks om bord, men det skal han komme til at fortryde! I kan tro at jeg skal udfritte ham alle hans hemmeligheder og delikate tricks. I skal få af vide hvordan han gør det. For det er altså utroligt hvad han kan. Bedøm selv, billederne her er fra Claus´ have i Risskov.


Og Claus - læser du med her, så skal du vide at jeg er enormt glad for din fine omtale af min blog. Den er guld værd og gør, at jeg allerede nu er i kontakt med en masse dejlige havemennesker.

8 kommentarer:

Hanne Tilst sagde ...

Supersejt.

Hvor stort et stykke af Edens have har du? Glæder mig til at følge udviklingen.

(Et godt råd; prøve at fjerne ´skriv kodeord´, når man ligger kommentar hos dig. Det er lidt besværligt. Gøres under indstillinger. Se evt. bloggen bloghjælp)

Claus Dalby sagde ...

Kære Mathias - du er da vist næsten ligeså manisk som mig. Sikke mange indlæg, du får postet. Tak for dine søde ord både her og længere nede - forstår godt, hvis nogen tænker: 'kammerateri' ...

Mathias Emil sagde ...

Hej Claus,
Jeg har bare SÅ meget jeg brænder efter at dele! Nu har jeg ønsket mig en blog så længe ...
Håber ikke at I tænker 'kvantitet' frem for 'kvalitet'!

Nette sagde ...

Hehe Mathias din heldige kartoffel. Eller er det plante? Jeg vil se frem til, at du forhåbentligt deler ud af din CD viden her på bloggen, så vi andre kan halse lidt bagefter :0)

Anette Krogh Pedersen sagde ...

Tillykke med bloggen Mathias og din mentor, hvor er du heldig :-) Glæder mig til at følge din blog, den ser meget spændende ud.
Hilsen Anette
http://frupedersenshave.blogspot.dk/

Lise Sørensen sagde ...

Hej Mathias!
Du er da vist et naturtalent i skabelsen af en haveblog som straks fanger læsernes interesse.Det er din gode humor,dine smukke billeder og din store viden.Men du er jo også startet med haveinteressen i en ung alder.Glæder mig til mere blogstof fra dig.

Høneballehaven sagde ...

Flot med så meget opmærksomhed allerede. Tillykke med det og med at du har fået CD som mentor.

Nana, Drømmehaven sagde ...

Velkommen som blogger! Den ser rigtigt fin ud, din blog. Jeg er selv helt ny i bloguniverset, men synes allerede at det er ret sjovt. Jeg har meldt mig som fast læser hos dig og sætter dig straks på min blogliste. Vi blogges ved :-)