lørdag den 19. januar 2013

En anden mulighed

I dag skal vi atter på vindues-vandring sammen og faktisk er vindueskarmen her den samme som jeg viste billeder fra i torsdags. Sjovt er det at bytte lidt rundt på tingene, føje til og trække fra. Hurtigt står man med et helt nyt udtryk og keder man sig, er det en herlig beskæftigelse.



Jeg synes indretning er spændende og er især vild med at se hvordan andre bor. Af natur er jeg da også uhyre nysgerrig, så kan jeg snige mig til at kigge ind i folks toiletskabe eller linde lidt på skufferne, er lykken gjort.



Jeg har en god veninde der har det ligesom jeg - hun hader blot at andre kigger i hendes sager. Derfor har hun været så snild, at købe en bunke glaskugler til at ligge på bunden af hendes badeværelsesskabe. Smugkigger hendes gæster, ramler det ud med kugler og så er fanden løs!



Jeg synes det er en herlig idé, men er alligevel glad for at hun fortalte mig det før hun købte kuglerne. Ellers var jeg måske blevet grebet på fersk gerning!



Nu håber jeg ikke I er blevet trætte af at glo udstillingsvindue. Der kommer nemlig mere i morgen! Denne gang fra vores køkken. Vi ses!

7 kommentarer:

Nette sagde ...

Du keder dig nok en del disse dage. Nej, spøg til side. Hvor kreativt af dig at lave disse fine indlæg, når nu sne og is har sat en stopper for det udendørs.

Man kigger altså ikke i folks private gemmer Mathias. Fy. Skam dig!

Høneballehaven sagde ...

Det ser flot ud, men ellers er jeg enig med Nette :)

Mette Schmidt sagde ...

Skønne billeder, og dejlig historie.
Kom bare med mere.
Kh Mette

Nana, Drømmehaven sagde ...

Dejlige farverige billeder i en lidt bleg tid! Jeg tror også der kommer et vindueskarmindslag ovre hos mig én af dagene :-)

Frk. Anemone sagde ...

Dejlige blomster du har i dine vindueskarme for tiden - jeg er ret vild med dine orkideer og selvfølgelig hyacinterne. Indretning er da spændende, meeeen andre folks indretning af skuffer og skabe er da en privat sag!

Sussi.Sussinghurst sagde ...

Sikke mange flotte vaser du har i vindueskarmen (og blomster, forstås). Jeg kigger normalt ikke i toiletskabe, men jeg kan godt finde på at skæve ind af et oplyst vindue når jeg går forbi, og det er nok lige så slemt, men JEG synes også at det er spændende hvordan andre indretter sig :)

Mathias Emil sagde ...

Piger, I kan lige så godt indrømme det. Vi snager og smugkigger allesammen hvor vi kan komme til det. Rundt omkring i `blogland´ hvor vi får lov til at kigge med fra sofaen, synes jeg det er så hyggeligt at være gæst. Synes I ikke det?