onsdag den 30. januar 2013

Her har I giraffen

Frygtelig ufotogen er jeg og jeg hader at blive fotograferet. Så står jeg meget hellere selv bag kameraet og foreviger livets flygtige øjeblikke. Her er jeg alligevel blevet fanget, trængt op i en krog langt nede i en grotte i Frankrig. Sådan kan det gå - men jeg smiler da trods alt.


Det med at forevige og selv at stå bag kameraet er nyt for mig. Faktisk fik jeg først mit kamera i december, så jeg fjoller stadig rundt og leger amatørfotograf. Besøg Nana fra Drømmehaven - hun er også sprunget ud i dag! Fint initiativ i øvrigt. Der er ingen grund til at gemme sig.

14 kommentarer:

Haverose sagde ...

Nej da, der er bestemt ingen grund til du gemmer dig, for du er jo en vældig flot fyr ;-) og skøn blog laver du!
Havehilsner
Rose

Jette sagde ...

Hej Mathias Emil.Ja jeg synes da også at du er en rigtig flot ung mand.Så du har ingen grund til at gemme dig.
Og som Rose skriver så har du en spændende blog.Rigtig god dag til dig Jette

Nana Hecquet sagde ...

Hej Mathias.

Godt at se dig. Du ser da godt ud ;-) Tak for kommentar hos mig. Og selvfølgelig må du linke til min blog. Det er da bare rart med lidt samarbejde! Og sjovt at du er blevet inspireret.



Mai-Britt, den danske slikmund sagde ...

Hej Giraf,

du ser godt ud, din blog er spændende og grotterne du står i ser interessante ud... ingen grund til hverken at gemme eller skamme sig!!

Jeg ÆÆÆlsker dine blomsterbilleder!!

Bente sagde ...

Dejligt at se giraffen. Du har bestemt ikke noget at skamme dig over. Jeg er meget visuel og kan godt lide, at man ved, hvordan »folk« ser ud, når jeg skriver til dem. Så godt gået.

Høneballehaven sagde ...

Hej Mathias
Endelig fik vi et billede af giraffen. Det kan du da godt være bekendt, ja du er faktisk en nydelig ung mand.
Godt jeg fik dig provokeret til et billede :)
Tak for det.
Hilsener
Lisbeth

Zep sagde ...

Dygtig fotograf ;)

Hjerteligst

Hanne Tilst sagde ...

Jeg synes også det er ret rart med billeder, må dog indrømme at mit eget gemmer sig inde i et indlæg. Det overvejer jeg da at flytte lidt. Måske gøre som frøken anemone, hvor man klikker på ´bag tastaturet sidde´ og så kommer billedet frem, jo det må jeg have ordnet.

Vivi sagde ...

Godt med et billede, det er altid rart, at se hvem der "gemmer sig" bag en blog :-)

Katinka Raabymagle sagde ...

Hold da op hvor der bliver sat ansigter på idag;0)... Nu glad for at jeg ikke er den eneste der tilsyneladende ikke findes på et eneste havebillede...

Men siden du både kan smile og have åbne øjne, ja så er det i min optik et utrolig godt foto:0)

Dejlig aften fra
Katinka

Claus Dalby sagde ...

Kære Mathias - ja, jeg ved jo, hvordan du ser ud, og jeg synes bestemt, at du pynter!

Det er nu rart at kunne sætte ansigt på hinanden. Kh Claus

Frk. Anemone sagde ...

Hej M-A-T-H-I-A-S ::))

Mathias Emil sagde ...

Kære alle - tak for roserne. Jeg er da glad for at I synes jeg `pynter´som Claus skriver det. Nu må vi se om jeg tør lade mig inspirere af Claus´ indlæg fra Messen i Essen. Kan I huske de fem stærke `have´mænd?
Se dem her:
http://www.clausdalby.dk/2013/01/alle-kneb-glder.html

Staudefeen sagde ...

Nej, grim er du vist ikke, så læg beskedenheden på hylden for en stund ;-)