tirsdag den 19. februar 2013

Tju-hej for en hobbytrold!

Smukke ting, stemninger og betagende nærbilleder er noget af det bedste jeg ved. Alle dage har jeg været glad for kønne ting og i dag er betagelsen større end nogensinde - det er blevet til en herlig hobby! Jeg er altid på jagt efter nyt, hvad enten det er nyt bras til vindueskarmene eller nye stemningsbilleder til min pauseskærm på computeren.


I dag har jeg klippe-klistret et par tapeter sammen. De er blevet ret vellykkede og så er det super nemt. Bente spurgte mig den anden dag, hvad det er for et billedbehandlingsprogram jeg bruger. Det hedder Picasa og I kender det sikkert udmærket alle sammen. Men Bente og jeg er nye - så bær over med os.

7 kommentarer:

Marit Sønstebø sagde ...

Så flotte bilder! Jeg bruker også Picasa, og det er mange bra funksjoner der. Collagene dine ble veldig fine :-)

Nana Hecquet sagde ...

Dejlige billeder! Skønhed er godt :-)

I HAVEN HOS ♥ EVIGGLADE sagde ...

Dejlige billeder. Sikke et smukt drivhus du har.

BC sagde ...

Hej Mathias
sikken du dog kan flot :)men der er jo et gammelt ordsprog der siger "øvelse gør mester" og det må vi sige du er.
Hilsen BC

Skt. Helena sagde ...

Kan da lige nævne at programmet PicMonkey er også ok til at lave collager med :-)

Blomsterlyst sagde ...

Ja vi skal jo allestarte et sted Mathias Emil, og som en af de nye på Bloggen, så hygger jeg mig også med Picasa, det jo som at få et nyt legetøj.God aften :-)
- skønne ting forøvrigt du fik smuglet i indkøbskurven igår!

Møllebakkehaven sagde ...

Vellykkede collager, det må man sige... skønne billeder du har valgt :o)

Ha en go aften...