fredag den 22. marts 2013

Godt skåret

Da Havefolket for en tid siden afholdt en konkurrence, hvor man kunne vinde en såkaldt pot maker var jeg ikke sen til at deltage. Desværre faldt det så uheldigt ud, at jeg ikke vandt. Sådan med det - men jeg måtte altså have en potte-maskine alligevel.


Således i stødet til netshopping gik jeg ind på Google og fandt Det lille Bødkerværksted hvor indehaveren Ole drejer, skærer og banker træ sammen til de fineste ting. Også pot makers.


Jeg bestilte en lille og en stor, som I kan se - er de ikke flotte? Den lille er til lathyrus og snerler, den store til alt det andet. Besøg Oles hjemmeside her.

5 kommentarer:

Bente sagde ...

Jo de er fine Mathias...... og så ser jeg at du kommer fra samme by som min moster Anna. Hvor hyggeligt. De havde et gartneri på Lillegyden, såvidt jeg husker ikke så langt fra, hvor du bor. Min moster er død for nogle år siden...men hyggeligt at mindes.

Nana Hecquet sagde ...

Jo de er fine! God fornøjelse med pottemageriet!

Høneballehaven sagde ...

Ja der sker meget i Otterup. Min søn spiller sommerteater på Nislevgård for 3. år i træk.
Sikken en masse potter, du kan få lavet nu, det er fine pot makere, du har købt.
Vh
Lisbeth

Tant Otteskrufv sagde ...

Om du vill ha fler storlekar så går det lika bra med vilken burk eller flaska som helst som har rätt "midjemått". Återbruk :)

Mathias Emil sagde ...

Hej piger - ja de er altså smarte! Og ja, Lisbeth. Der sker faktisk overraskende meget i Otterup.
Kære Tante - smart! Jeg har aldrig tænkt på at bruge flasker.