søndag den 10. marts 2013

Skuespilleren bør have noget på hjerte

... også når han har en stum rolle. Forleden viste jeg min lille samling af forårspyntede vaser, men synes at blomsterne er så fine, at de fortjener en gentagelse. Som I ser, stiller de glad og gerne op til endnu en applaus og i mit blomsterteater gør de sig flot - omend rollen er stum.


Den ultimative diva blandt dilletanterne her, er de rosa påskeklokker. Jeg er så vild med farven og synes ganske enkelt, at støvdragerne er betagende.


Françoise Rosay sagde, at `tidligere måtte man være skuespiller, før man kunne blive stjerne. Nu er det lige omvendt´. Således også i mit lille teater. De kønne forårsblomster her er da stjerner! Vil I gøre mig uret?

9 kommentarer:

Frk. Anemone sagde ...

Både stjerner og dilletanter er smukke og du får det bedste frem i dem med dine billeder.

Applaus herfra:)

Frøken Solhat sagde ...

Jeg klapper også af dine smukke forårsbebuder - her på en søndag hvor vinterne vendte tilbage med sne og frost ;0)

Dorthe

Anonym sagde ...

Erantis-Forårsgul-Smuk.
De bringer sollyset frem i os alle.
Dejlige billeder.God dag til alle
som elsker denne gule farve.

Sydhavsboer sagde ...

Hvor er de smukke...der er ikke noget som glade forårsbebudere. Du er god til at fotografere :-)

Hilsen Lone

Høneballehaven sagde ...

Skønne billeder på en iskold dag.
Hilsen
Lisbeth

Nette sagde ...

Kære Mathias

De er dejlige. Det gælder om, at nyde hvad der er for tiden. Jeg har en dobbelt hvid helleborus stående i køkkenet med en stor citrontimian, en afblomstret helleborus niger og en lille skov af hornvioler i den yndigste lilla farve. Da jeg var nede i haven for lidt siden, smilede jeg tilbage til alle vintergækkerne og erantisserne. Kække små planter.

Hanne i haven sagde ...

Jeg synes at de træder smukt op, dine dilletanter og stjerner. Smukke billeder af de dejlige vinter og tidligt-forårs-blomster, og de luner i disse kolde, kolde dage :-)
Hilsen Hanne i Haven

Mads Astrup sagde ...

Hej Mathias,

Er på jagt efter en have-blogger til en ide til et tv-program. Kan du ikke sende mig en mail og tlf-nummer på mastrup13 @ gmail.com, hvis du har lyst til at høre lidt mere om min ide.

Venligst Mads

Mathias Emil sagde ...

Kære alle - tak for jeres hilsner. Til Nette - du må have mange meter vindueskarm, med alle de blomster. Jeg kender det kun alt for godt.