lørdag den 13. april 2013

Jeg bliver nemt lidt voldelig ...

... når der er kommet pakkepost. Ligesådan til jul, hvor min familie ofte sidder lettere forskræmt tilbage med deres første pakke, når jeg er færdig med mine. Men jeg hader at vente! Særlig når jeg må vente på noget godt.


Endelig blev det altså min tur til at åbne for Tante Grøns havebog, samt den smukke bog om juleroser og påskeklokker fra Claus Dalbys hånd. De sidste par dage har jeg været bortrejst, så pakken stod utålmodigt og ventede på mig da jeg kom hjem.


Jeg kan godt sige jer, at Tantens bog er guf. Claus´ bog har jeg smuglæst ved boghandleren, så den gemmer jeg lidt endnu. Men ikke Jyttes, som jeg allerede nu har ædt halvt. Skynd jer at bestille den - hvis da ikke allerede bogen ligger lunt i jeres skød. Den er fortryllende!

5 kommentarer:

Bettina Bäck sagde ...

Härligt! Då har du att göra i helgen ... :-)

Henrik sagde ...

Endnu en bog til den voksende samling. Min hustru sagde til mig forleden, vi kunne vist godt bruge en ekstra bogkasse....med alle de franske have og boligblade du har stående på skrivebordret. Nå men god læselyst.

Frk. Anemone sagde ...

Bogen er super dejlig :)

Esther - Ildkattens Scriptorium sagde ...

Det er en skøn bog. Jeg læste den fra ene til anden samme dag den kom med posten :)

Det bliver ret sikkert en af de bøger, jeg kommer til at genlæse hvert år om vinteren :)

Bente Holst sagde ...

Lyder som en bog, man er nødt til at have i sin samling.