tirsdag den 9. april 2013

Livsglæde for fuld udblæsning

Jeg synes det er så herligt, at vi havemennesker kan mødes alle steder. Særligt er Facebook jo blevet moderne og netop i en gruppe dér, mødte jeg Annie.


På billederne her er det Annies kolonihave jeg viser og jeg indrømmer gerne, at jeg blev både enormt glad og en smule chokeret på samme tid, da jeg så billederne her. Sikke en have!



Alene farverigdommen, for slet ikke at nævne de frodige hække af blomster. Her er da et herligt eksempel på, at en have sagtens kan være både fortryllende dejlig og smuk, uden nødvendigvis at være farvekoordineret.



Først og fremmest synes jeg at billederne her, vidner om den kærlighed, livsglæde og engagement Annie lægger for dagen i sin have. En god og dejlig have må jo netop vidne om det liv der bliver levet i den og samtidig afspejle ejerens personlighed og smag.


Annies have er for mig et levende bevis på, at laver vi have med hjertet, bliver vores grønne rum ikke alene et fristed, men et virkeligt paradis. Et sted hvor vi kan lege, nyde, høste og hylde vores kærlighed og hengivenhed til blomster, planter og farver ikke mindst.


Tak skal du have Annie, fordi jeg måtte skrive om din have. Du viser os livsglæde for fuld udblæsning!

7 kommentarer:

**Perler på snor** Dorthe sagde ...

Man bliver vildt "glad i låget" af den serie billeder fra Kolonihaven :D

Ren livsglæde!

Zep sagde ...

BRAVO!

Hjerteligst

Deborah sagde ...

Skøn have, og jeg er helt enig med dig. Jeg har iøvrigt skrevet et indlæg om dig, ovre hos mig.

Iøvrigt elsker jeg også at fotografere kolonihaver. Kunne forestille mig, du kunne tænke dig at se dem. Ligesom jeg også har masser af blomsterfotos.

Bente Holst sagde ...

Ja, du har ret. Man bliver bare glad af at se alle disse farver.http://benteholst.blogspot.dk/

Bettina Bäck sagde ...

Oj, vad härligt! Vilken blomprakt. :-)

Celsiana sagde ...

Sikke dog en sprudlende livsglæde, der her kommer til udtryk for fuld udblæsning - skønne, glade billeder - tak for dem :-)
Kh Celsiana

Mathias Emil sagde ...

Hej piger - tak for jeres altid positive kommentarer. Gang på gang rammer I hovedet på sømmet. ´Glad i låget´ er lige nøjagtig hvad der beskriver hele dette arrangement. Jeg er fuld af beundring!
Mange, mange tak til Deborah for anmeldelsen. Det sætter jeg stor pris på!