onsdag den 10. april 2013

Vi trænger til lidt forårskrudt

I går viste jeg billeder fra Annies kolonihave, som jeg virkelig synes emmer af livsglæde, humor og kreativitet. Et sandt paradis - og gennem hendes have og fra andre flammende haver, har jeg nu selv fået blod på tanden til det med at lege have i de brændte farver.





Vi har ellers her på matriklen holdt os til lilla, lyserød og blå. Men nu skal det være slut og de sidste par dage har jeg købt lidt forskelligt ind. Der skal ikke så meget til her i april - men som sæsonen skrider frem, krydser jeg fingre for et blomstrende flammehav.





I krukkerne her har jeg plantet stedmoder, hornvioler og primula. De kraftige primula købte vi forleden, da et af de mange gartnerier her på Nordfyn holdt åbent hus.





Nu ærgrer jeg mig gul og grøn over, at jeg ikke altid har mit kamera med i bilen. Drivhusene var helt fantastisk frodige og jeg kan godt sige jer, at der var knald på! Hvis I har lyst til at læse mere om mit projekt ildebrand, kan I klikke her.




6 kommentarer:

Nana Hecquet sagde ...

Pragtfulde billeder!

**Perler på snor** Dorthe sagde ...

Netop i år træænger vi til farver, så det er skønt med sådan et indlæg :D

Bente Holst sagde ...

Hvor er det nogle smukke billeder fulde af glæde og livskraft!

Lene sagde ...

Skønne primula!
Med venlig hilsen
Lene Jensen Nordjylland

Ina sagde ...

Hvor er det pragtfuldt med alle de farver. Det er jeg ikke altid så god til selv, så det her er meget inspirerende :)

Mathias Emil sagde ...

Hej piger - vi trænger vist alle til lidt forårsknald. For pokker hvor det ærgrer mig, at jeg blot kan vise jer billeder af herligheden her, for duften er helt vidunderlig ...