søndag den 5. maj 2013

Bedre sent end aldrig

I min kalender står der, at det er i dag den femte maj, vi skal mindes danmarks befrielse - men i virkeligheden var det jo i går, at vi skulle tænde lys i vinduerne.




Lettere excentrisk som jeg er, havde jeg glemt det. Det går nok og med et smil tænker jeg, at mit evige forårs-motto ´bedre sent end aldrig´ virkelig kommer til at gælde i år.




Der er utrolig meget at nå her i maj måned - så en dag fra eller til kan ingen da løfte pegefingeren over. For eksempel kan jeg se, at vi trænger til at få pudset vinduer!

8 kommentarer:

Høneballehaven sagde ...

Så må du i gang med pudsekluden :)

Lisbet / *LLL og Co.* sagde ...

Hvor er det dog nogle smukke farver (blomster og lys) i vindueskarmen...!

Jeg kan altså ikke få øje på snavs på ruderne... så don't worry! :-)

*SMIL* fra Lisbet

Dorthe Jensen Bach sagde ...

Jeg går også ind for mottoet "bedre sent end aldrig" og med så smuk en sammensætning af blomster og levende lys er jeg sikker på at du er tilgivet. Hilsen Dorthe

Furulunden sagde ...

SÅ vakre bilder... og du...jeg ser ikke at vinduene trenger vask!! Jeg følger deg videre. Velkommen innom til meg!

Marit Sønstebø sagde ...

Vakre bilder! :-)

Inger Marie sagde ...

Så nydelige bilder du deler med oss!
Lekkert vindu med blomster og lys..liker når lysene går i nyanser som du gjør:)
Takk for hyggelig hilsen hos meg:))
Ønsker deg en fin ny uke:))

Mette sagde ...

Tak for kommentaren forleden.
Det ser ud til du har en god sans for sammensætninger mv. så jeg tror da liiige jeg melder mig som fast læser her hos dig

Mathias Emil sagde ...

Hej piger - tak for jeres hilsner. Men de trænger! Inden jeg tog billedet var jeg så snu, at jeg fik fejet spindelvæv væk udenfor vinduet. Men det er jo sjusk, så jeg må i gang med pudsekluden. Tak for jeres ros :-)