torsdag den 2. maj 2013

Hej frække!

Bare rolig, her bliver der ikke flirtet til højre og venstre. Og så alligevel - for se engang hvad min mor kom slæbende med forleden. Kay Bojesens frække søpapegøje! Han er da en charmør og hvis ikke han var skrået i træ, tror jeg at han ville blinke til os og skræppe "ohøj skipper!"



I den anden hånd havde min mor en smuk buket blomster og jeg synes lige, at jeg ville dele den med jer. I kan nok gætte, at hun er glad for gammelrosa. Det er jeg ikke - men den går da an med et gran hvidt og lidt beton.



Ananas-kuglerne synes jeg er ret seje og jeg synes, at de er både uformelle og klassiske på samme tid. Ingen af dem jeg har sprugt, synes det samme ...



... Faktisk synes mine venner og andet adspurgt godtfolk, at de er stinkende grimme! Det er ikke fair. Hvad synes I?


12 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg synes koglerne er vildt fede - og vil selv gerne have nogen :-)

Helene sagde ...

Hr. søpapegøje ser sød ud. Måske man skulle overveje at adoptere end selv!?

Men ananas-kuglerne ville jeg ikke lige kaste mig ud i at mikse med mine vaser, blomster og nips. Omvendt ser de da rigtig fine ud der hos dig blandt fine blomster :-)

JOC sagde ...

Jeg synes også de er lidt grimme haha :)

Jette sagde ...

Hej Mathias Emil Ja! jeg kan godt lide dine ananas kegler.Har selv en artiskok.Smuk buket og dejlig vaser og kander.Rigtig god dag Jette

CuginaK sagde ...

Ej, de er da skønne. Men det kommer så også fra en der selv gemmer på et par stykker i jern i haven, kogler kalder jeg dem. Altså i min parcelshushave, hvor den slags slet ikke passer ind. Men de er mine og jeg nyder dem hver dag. Det skal ikke være så kedeligt.... ;) Men jeg synes nu også din mors buket er skøn!

Bettina Bäck sagde ...

Apsnygga tycker jag! :-)

I HAVEN HOS ♥ EVIGGLADE sagde ...

give-here! ;)
De er da for lækre

Landbohaven sagde ...

Gode billeder.
Søpapegøjen er da sjov.
Ananaskuglerne kan jeg nu godt li`.
Fin buket.
Ha´ en dejlig dag.

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Jeg synes det er nogen fine ananas-kugler - og sikke en sød mor du har, at hun sådan kommer med gaver.

Dorthe Jensen Bach sagde ...

Jeg synes dine ananas er smukke og de gør sig godt sammen med den smukke buket, som du fik af din søde mor.

Mathias Emil sagde ...

Kære alle - hold nu ferie hvor er I altid glade og positive. Havde helt ærligt ikke forestillet mig, at så mange af jer kunne lide kuglerne. Men måske de der synes de er hæslige, ikke vil ud med det? Det er altid en fornøjelse at høre jeres mening! Og det hvad enten I skælder ud eller roser. Hermed en kærlig hilsen til jer alle.

Bente Holst sagde ...

Sødt af din mor, at give dig blomster - og kuglerne er "fede". Det rå mod det sarte ser godt ud.
K.h. Bente