onsdag den 15. maj 2013

Hvor svært kan det være?

Forleden mødte jeg to meget søde mennesker da jeg var i byen. Ret hurtigt faldt snakken på have og jeg kunne ikke lade være med at fortælle, at jeg har en haveblog.



Straks blev siden her tjekket og snart efter kom spørgsmålene "hvorfor gør du det?" og "hvordan gør du?" Det ved jeg da ikke! Så svært er det altså heller ikke og jeg synes jo det er sjovt. I samme åndedrag opfordrede jeg dem straks til selv at starte en blog.


Det ville de overveje, men det skulle ikke være en blog om have. Det skulle være en blog om livsstil og indretning! Spændende lød det og det ene ord tog det andet ...



Grundet de to smarte livsstils-indrettere handler dette indlæg ikke om have, men om indretning. Jeg lovede nemlig de hippe fyre, at jeg ville vise lidt trin-for-trin hvordan jeg styler.


Selv vil jeg vove den påstand, at jeg ikke kan style, men blot sætter tilfældige ting sammen på en måde jeg selv synes er sjov, nydelig og rar. De fleste af tingene her er blot fra Ikea eller genbrugsbutikker og snakker vi ussel mammon, kan alle være med.



Den sjove lygte med spejlglas har jeg fået af min kæreste og blomster måtte der selvfølgelig til. Tænk sig at orkideer kan se sådan ud! Nok mere sjælden end køn - men den passer til vasen!


7 kommentarer:

Nana Hecquet sagde ...

Det bliver da sjovt at se om der kommer en ny blog ud af din opfordring. Det er i hvert fald ikke særlig svært, det har du ret i! Og så ser jeg en lille nøglehulsvase fra Anne Flohr. Det var dig der gjorde mig opmærksom på hende, og nu forhandler jeg hendes ting i min butik. Tak for tippet!

I HAVEN HOS ♥ EVIGGLADE sagde ...

Kære Mathias. Det ser skønt ud hos dig. Den gule vase og krinoline orkideen er liiiige min smag. Er også godt gal med gult. Er vasen virkeligt fra IKEA?

Mathias Emil sagde ...

Kære Nana - herinde tipper vi jo gerne hinanden :-)
Kære Eva - nej, den gule vase er en gave. De to store grønne kuglevaser er fra Ikea. Dem faldt jeg fuldstændig for. Og ja, hvem er ikke vild med gul?

Lisbet / *LLL og Co.* sagde ...

Hvor ser det bare GODT UD, Mathias Emil...! Smuk styling, i både form(er) og farve(er). I mine øjne er du et naturtalent! :-)
*SMIL* fra Lisbet

Kirsten Miran sagde ...

Hej Mathias Emil
Trygt at vide, at jeg ikke er alene med mit problem vedr. rosenmandlen.
Jeg klipper også barskt ind til stammen, og træet bliver da også fint i løbet af sommeren.
Spændende opstillinger og farvesammensætninger på dine billeder.
De bedste hilsener
Kirsten

Dorthe Jensen Bach sagde ...

Det er muligt at du blot sætter tilfældige ting sammen, men du gør det med stil og det ligner jo en million. Det er til stor inspiration.

Mathias Emil sagde ...

Tusind tak skal I have :-)