onsdag den 24. juli 2013

Man er vel vindueskigger

Havde jeg skam i livet, ville jeg vare min tunge og aldrig fortælle jer, hvad jeg gør af uartige og småkriminelle sager. Men det har jeg ikke - så jeg tør godt indrømme, at jeg er vindueskigger!



Nuvel skal jeg ikke gøre det værre, end det er, for jeg kunne aldrig drømme om at stå og stirre ind i folks soveværelse, eller lure når naboen sidder og ser "Hvem vil være Millionær".



I må ikke spørge mig, hvordan jeg ved, at de ser det ...



På den anden side set, siger min gode veninde, at så længe vi holder det på et fritids-plan, så holder ordensmagten sig nok på afstand. Måske fortæller jeg en anden dag om hendes last. Det er ellers også en god historie!


8 kommentarer:

Mai-Britt, den danske slikmund sagde ...

Det var en skøn gang vindueskiggeri!

Bente Lund sagde ...

Har de fleste havefolk ikke lange girafhalse af at kigge over andres hække? Jeg tror også at mange tyvestjæler frø og stiklinger, det er jo det som gror bedst:-)

Tak for det spændende vindueskiggeri:-)

Anette Krogh Pedersen sagde ...

Indrømmet jeg kigger også på smukke vinduer :-)
Det var da nogle smukke nogle i kom forbi.
Sommerhilsen

Lisbet / *LLL og Co.* sagde ...

Dén form for vindueskiggeri dyrker jeg også selv, men KUN under sydlige himmelstrøg, hvor skodder og altankasser etc. er det smukkeste syn, så dér kan jeg slet ikke la' vær'!

God sommer! *SMIL*

Frk. Anemone sagde ...

Det var godt nok nogle flotte vindueskiggerier, du viser her :) Jeg nød turen.

Zep sagde ...

Kære Mathias.

Det er godt nok også nogle skønne vinduer, du har kigget på!

Hjerteligst

Bettina Bäck sagde ...

Det är heeeeelt normalt att vara fönstertittare. Eller balkonlådegluttare kanske det skulle heta. :-)

Mathias Emil sagde ...

Kære jer,
Vi er vist mange med samme last! Herligt at I ligesom mig kan nyde andres fine vinduer.
En kærlig hilsen til jer alle