søndag den 21. juli 2013

Postkort fra Toscana

Nu har jeg efterhånden holdt ferie længe nok! Vi har været i Italien og selvom vi blev lovet guld og grønne skove med satellit-tv og internet, virkede ingen af delene optimalt. Jeg skulle ellers have blogget fra de varmere himmelstrøg, men sådan gik det desværre ikke ...



Alligevel har jeg kigget lidt med på I andres haveblogs og sikke et festfyrværkeri! Her skal I få mit postkort og jeg vil love jer, at det næsten er dugfriskt. Toscana er virkelig smukt, men noget forfaldent - og knastørt! Godt at vi ikke skal lege have dernede. Hvor har I været henne på ferie?


7 kommentarer:

BC sagde ...

Hej Mathias
Velkommen hjem fra det Italienske, ja de italiener er ikke til at regne med :)
Har ikke været på ferie endnu, men vi skal til Normandiet til september glæder os.
Hilsen BC

Zep sagde ...

Lækker intens rød! Velkommen hjem, Mathias :D Jeg holder ferie på solskinsøen i år ;)

Hjerteligst

Jette sagde ...

Hej Mathias.Velkommen hjem fra det skønne Toscana......har været der for nogle år siden.
Jeg er næsten lige vendt hjem fra London.Var til udstillingen Hampton Court Flower Show......du kan se mine indlæg derfra.Har lige lavet nr.2
Rigtig god varm søndag aften Jette

Mai-Britt, den danske slikmund sagde ...

Vi har først ferie i september. I stedet har vi passet svigerforældrenes have mens de var i Italien, så der er blevet vandet og puslet om planter og ukrudt. De var meget begejstrede da de kom hjem igår aftes op så hvor flot den var på trods af heden.

Frk. Anemone sagde ...

Der er helt sikkert dejligt i Toscana, og mange fine steder at besøge.

Vi har været på Costa Brava, som jeg har vist et par haver fra.

Mathias Emil sagde ...

Hej Bjarne, ja, I skulle ned og se Monets have! Det bliver en stor oplevelse ... Kan jeg være i kufferten? ;-)
Kære Zep, ude godt hjemme bedst!
Kære Jette, du kan tro at jeg smutter over på din blog ...
Kære Mai-Britt, hvor er det dejligt at vi kan passe hinandens haver. Jeg har også selv fået hjælp af min havefe nu vi har været væk :-)
Tak for jeres hilsner!

Anonym sagde ...

Jeg har ikke været på ferie endnu, for jeg bor et sted, som både danske og udenlandske turister flokkes til (vandkantdanmark)om sommeren, så jeg rejser aldrig nogen steder før tidligst i september - til en norsk skærgårdsø hos min søster eller til mit elskede Paris,
og om vinteren tilbringer jeg så et par måneder hos min datter i det sydlige Florida.
Sidste vinter sprang jeg dog over, for jeg prøver at spare sammen til, at vi den kommende vinter kan leje et hus i et par uger i Key West. Det har vi gjort en gang før, og det var en fantastisk oplevelse. Der foregår godt nok en masse turistgøgl, men når man bor i udkanten med egen kaj til båd til at komme rundt i, er det en fantastisk oplevelse.
Toscana er også skøn, og tak for de fine billeder, du deler med os.
Glædelig Sommer
Jytte
www.danishknitdesign.com