lørdag den 28. september 2013

Min falske julekrans

I går gik jeg en tur i skoven og havde som sædvanlig min rosensaks i lommen, og en gammel trækasse under armen. Efterhånden kender man jo sig selv, og som regel finder jeg noget der skal med hjem.


Vel hjemme igen og som sædvanlig med kassen, lommer og håret fuld af ting fra skoven, nød jeg at finde på og lege med tingene fra min tur. Således bandt jeg i går kransen her ...


... En julekrans, mente min gode veninde! Der vil jeg gøre hende uret og påstå, at det altså er en efterårskrans. Julekranse er med grankogler og mistelten - ikke hyben, havtorn og benved.

9 kommentarer:

Vivi sagde ...

Skøn EFTERÅRSKRANS :-)

Anonym sagde ...

Sikke en dejlig krans - skønne efterårsfarver - du har virkelig sans for det og god smag tillige :)

Jette sagde ...

Hej Mathias Emil.Rigtig smuk krans du har lavet af efterårets planter........den kan du godt være stolt af.
Rigtig god weekend Jette

Fagertun sagde ...

For en fantastisk flott høstkrans du har bundet. Vakker:)

Rose sagde ...

Virkelig smuk efterårskrans du har kreeret. Du er sørme ferm til det :)

Anonym sagde ...

Intet kan konkurrere med naturen.
Og du har for stået at bruge den
her på den smukkeste vis.Fortsæt
med at lege.Vi glæder os til næste indslag.Venligst Birgit Nouri.

Mai-Britt, den danske slikmund sagde ...

Det er en skøn sensommerkrans ;-)
Jeg er overrasket over hvor røde dine havtorn er. Hernede i Holland er de gul-orange. Smager nok af det samme.

Anette Krogh Pedersen sagde ...

Helt klart en efterårskrans, og en meget flot en af slagsen.
Kærlig hilsen Fru Pedersen

Mathias Emil sagde ...

Hej piger,
Tusind tak for ros! Dejligt at I kan lide det jeg laver. Min største ambition er, at kunne inspirere andre. Lykkes det, er jeg en meget glad dreng! :-)
En kærlig hilsen til jer alle