søndag den 6. oktober 2013

Sådan kan oktober også se ud

Forleden skrev jeg om den mark, jeg fik øje på, da jeg var ude at cykle. Det var dengang jeg nær var skvattet i grøften af bare overraskelse - kan I huske det?



Sikken et sted - og nu er jeg altså vendt tilbage. Dejlige steder har jeg altså svært ved at lade være.



Her har jeg besøgt marken en tidlig morgenstund, og heldigvis tog jeg mit kamera med, for endnu en gang tabte jeg både næse og mund.



Har I lyst til at se hvordan marken så ud for en måneds tid siden, så klik her. Følg i øvrigt med her på bloggen, for en af de nærmeste dage vil jeg vise jer nogle af de smukke pink valmuer, jeg fandt i virvaret...



... Det er lige noget for damerne!


10 kommentarer:

Bente Lund sagde ...

Jeg tror også at jeg ville skvatte af cyklen, hvis jeg så sådan en vidunderlig farvepragt:-)

Birgitte sagde ...

Hej. Det ser godt nok helt fantastisk ud - nærmest som et maleri. Kan godt forstå, at cyklen tog et ekstra sving!

Anonym sagde ...

Tak for smukke ord og billeder med en overflod af Indian summer stemning.

Jeg følger dine ord og billeder både her og glæder mig hver gang over, at du deler ud af din glæde ... TAK!

Zep sagde ...

Fuldstændig enestående syn! Sikke en kærlighedserklæring til blomster og bier... Tak for medkig, Mathias.

Hjerteligst

Anette Krogh Pedersen sagde ...

Det er helt utroligt som den blomstermark bliver ved. Ufattelig smukt. Jeg er glad for at du lige cyklede forbi igen, og deler synet med os. Sådanne marker er et sjældent syn.
Kærlig hilsen Fru Pedersen

Landliggeren sagde ...

Et fantastisk bombardement af farver og former. Klart at du lige måtte kigge igen - og heldigvis dele med os andre....

/Birgitte

Møllebakkehaven sagde ...

Imponerende og fantastisk smukt - tak :o)

Ha en go aften...

Isas Trädgård sagde ...

Otroligt vackra bilder och kompositioner du visar här på bloggen!
Tack för alla underbara bilder !
Ha det så gott !
/Isa

Anonym sagde ...

Den lyserøde valmue lagde jeg også specielt mærke til, da du sidste gang viste dine pragtfulde billeder af denne blomstereng ... og så kom jeg i tanker om de frø, jeg købte sidste gang jeg var i USA. Tænk at jeg kunne glemme dem! Nu må jeg huske at få dem i jorden inden længe, inden det bliver frost.
Tusind tak for synet
- og alle de andre syn, du begaver os med
Jytte
www.danishknitdesign.com

Mathias Emil sagde ...

Kære alle,
Jeg kan kun give jer ret og vil ikke tage æren for skønheden i billederne her. I virkeligheden er det kun endnu mere fortryllende og jeg har virkelig skullet tøjle mig selv, for ikke at plukke løs og bade i blomsterne her! Vi kan spørge os selv, hvorfor ser ikke flere brakmarker sådan ud?