tirsdag den 31. december 2013

Champagnen er lagt på køl...

... Og derfor må det være på tide, at ønske rigtig godt nytår! 
Året der er gået har på mange måder været begivenhedsrigt. Også her på bloggen. Først og fremmest er jeg glad for, at så mange har lyst til at læse med, og I der trofast lægger en kommentar, skal have stor tak med på vejen. Uden jer - ingen blog. 


I året der kommer vil jeg love fortsat at skrive en masse om have og blomster. Men jeg har også nye tiltag i støbeskeen, som jeg synes at I skal glæde jer til. Det kommer blandt andet til at handle om dekorationer, buketter og en hel masse andet spændende - samt noget der er langt fra staudebedene hjemme på Nordfyn. Vi ses i det nye år. Rigtig godt nytår!

15 kommentarer:

Katarinas trädgård sagde ...

Gott Nytt År, Mathias Emil! Vi ses i det nya året!
Havehälsningar
Katarina

Linda Borg sagde ...

Godt nytår til dig og tak for mange dejlige haveoplevelser på din blog :)
Venlig hilsen Linda

Rose sagde ...

Det lyder alt sammen meget spændende med det nye år :) Godt nytår til dig og må det blive lykkebringende!
Kh Rose

Bente Holst sagde ...

Godt nytår til dig :-) - og tak for flotte fotos på din blog i det gamle år. Jeg glæder mig til at følge din blog i 2014!

Tina Pedersen sagde ...

Godt nytår Mathias, jeg glæder mig til at følge din blog i 2014! Kh Tina

Jette sagde ...

Hej Mathias.Vil da også lige ønske dig en rigtig god nytårsaften til dig.Glæder mig til at se hvad du finder på i det nye år.Knus Jette

Lise sagde ...

Godt nytår til dig. Hilsen Lise

Eliane Petersen sagde ...

Kære Mathias Emil.
Jeg ønsker dig et rigtig dejligt nyt år, hvor du rigtig kan boltre dig her på bloggen.
Glæder mig til at følge dig i 2014.
Mange varme hilsner til dig, din familie og din kæreste fra Eliane

Lisbet / *LLL og Co.* sagde ...

Rigtig godt nytår, Mathias Emil :-)
*SMIL* fra Lisbet

BC sagde ...

Hej Mathias
Godt Nytår til dig og din familie
Mange hilsner fra BC og Putte

Anette Nielsen sagde ...

Hej Mathias Emil!
Også et fantastisk nytår til dig! Bliver spændende fortsat at følge dig på bloggen:-)
Med venlig hilsen
Anette

Lone sagde ...

også rigtig godt nytår til dig, Mathias Emil :-)

Vivi sagde ...

Rigtig godt nytår til dig og din familie :-)
Det bliver spændende hvad din blog byder på i det kommende år.

Landbohaven sagde ...

Godt nytår og et godt have år 2014.

Mathias Emil sagde ...

Kære alle,
Rigtig godt nytår også til jer! Må det blive lykkeligt og blomstrende.
Mange kærlige hilsner fra Mathias