lørdag den 14. december 2013

Jul i franske spejlkrukker

Normalt er jeg ikke til glimmer og sølvstads, men bliver det tilsat en illusion af frodig skovbund, kan det lige gå an. Faktisk blev jeg helt tilfreds med en række lysdekorationer i feminine sølvglas, som jeg i dag har lavet ved Allestedlund.


Det er helt rart en gang imellem at få lov til, at give den gas og lave en masse jul. Alle de ting jeg laver til butikken, ville jeg jo slet ikke have plads til hjemme ved mig selv.


Her i skoven er julen enkel og består hovedsaligt af glaskugler lagt i skåle, min farmors strikkede troldenisser, en masse lys og selvfølgelig alt det smukke og naturlige julepynt vi kan hente lige uden for døren.

10 kommentarer:

Anonym sagde ...

Altså, du kan bare det der . . Det ser fantastisk ud!
Sikke en kreativitet at have . .
Glædelig jul herfra . . Thue

Anonym sagde ...

Kære Mathias Emil.
Det ser fantastisk ud, du er virkelig dygtig.
Mange hilsner fra John og Eliane

Heidi sagde ...

Smukke og salgsbare dekorationer du har lavet ;)
Dejligt du har fundet dig en god legeplads, hvor du rigtigt kan udfolde dig.

Susan Durup sagde ...

Smukt... Virkelig smukt.
Mange julehilsner fra Susan

Claus Dalby sagde ...

Kære Mathias - rigtigt smukke. Virkeligt fint med troldhasselgrenene, der titter ud. Kh Claus

Tina Pedersen sagde ...

utrolig smukke dekorationer!

Anonym sagde ...

Kære Mathias Emil!
Meget smukke dekorationer.Din kreative side ,har udviklet sig i en fantastisk retning,men samtidigt bevaret det specielle
M.E.-ske. Fortsæt med det.Din kærlighed til haven,naturen og smukke ting,afspegles i alt hvad du laver.Det er en gave.
Venlig hilsen og god 3.adventssøndag Birgit Nouri.

Birgitte sagde ...

Hej. Det ser bare godt ud. Har du mon prøvet at lave dekorationer med udendørs stearinlys? Jeg har ønsket mig sådanne i julegave og er spændt på om jeg får det, så vil jeg nemlig lave hyggelig belysning ude ved indganspartierne til huset. Det kunne være hyggelig i januar.

Bente Holst sagde ...

Flotte dekorationer, du laver :-) Dejligt med al den julehygge, der er i blogland i øjeblikket!

Mathias Emil sagde ...

Kære jer,
Mange tak for ros! Jeg er så lykkelig, hvis I kan bruge nogle af de idéer jeg viser her på bloggen. Så tak for ros!
Kære Birgitte,
Nej, det har jeg faktisk ikke, men så at Claus viste en masse med udendørs stearinlys i hans juleudsendelser. Det så godt ud! Håber at du fik dit ønske opfyldt :-)
En stor og kærlig hilsen til jer alle,
Mathias