fredag den 13. december 2013

Drivhuset er fyldt med forårsdrømme

Endelig er jeg blevet færdig med at lægge løg i krukker. Det holdt ellers hårdt, for jeg har simpelthen så travlt altid. Heldigvis ikke kun med børnehave, skole og lektier - men med julen også.


Mon ikke de vil stå godt i drivhuset her i vinter. Jeg krydser ihvertfald fingre og håber på smukke blomster. I krukkerne her er blandt andet våriris, hyacinter og selvfølgelig en masse tulipaner.


Det hele har jeg arrangeret således, at det vil blomstre i lilla, blå, lyserøde og hvide farver. Krukkerne skal stå foran vort hus når foråret kommer nærmere, så det glæder jeg mig til.


Sidste forår havde vi også en mængde krukker stående i drivhuset. Da var de fyldt med hornvioler og stedmoder, og vil I se det og måske dufte lidt til foråret, kan I klikke her, her og her. I er også altid velkomne til at klikke rundt i arkivet. Tryk for eksempel på Forår på vej og begynd at glæd jer!

5 kommentarer:

Lisbet / *LLL og Co.* sagde ...

Sikke en masse potter og spande ...! Det kan da KUN blive et smukt syn, når de begynder at blomstre! Venter spændt på at se resultatet til foråret!
*SMIL* fra Lisbet

Eliane Petersen sagde ...

Kære Mathias Emil.
Det lover godt med alle de krukker. Det bliver smukt til foråret.
Hvor vinteropbevarer du dem??
Vi har mange af vores krukker i en frostfri udestue, men det giver en masse fugt i rummet, så det er ikke optimalt.
Venlig hilsen John og Eliane

Eliane Petersen sagde ...

Åh, nu så jeg overskriften!
Så tror jeg, vi skal sætte vores krukker ud i garageteltet.
Jeg troede det var for koldt.
Venlig hilsen Eliane.

Susan Durup sagde ...

Glædes depoter i pottevis..... I LOVE IT :-)
mange julehilsner fra Susan.

Mathias Emil sagde ...

... Det bliver bare så spændende til foråret!