mandag den 21. april 2014

Et muntert gensyn

Af og til kan det være ganske forfriskende med lidt spræl. Ikke alting behøver matche, synes jeg, og det er netop tulipanerne her et godt eksempel på.



I grunden havde jeg ikke regnet med at se ret mange af dem, da det var forrige år, at jeg lagde løgene. Siden dengang har jeg hakket utallige i stykker som følge af min ivrige efterårs rokeren rundt, og desuden forsvinder mange tulipaner jo fordi de bliver angrebet af svampesygdomme.



Alligevel har mange altså valgt at hilse på igen i år, og det er da dejligt! Sidste år var floret dog noget mere imponerende. Se det ved at klikke lige her.



Nu er påskeferien næsten slut for mit vedkommende, men det betyder ikke, at jeg ikke skal i haven. Det skal jeg nemlig i morgen, hvor jeg har en ekstra feriedag. Tænk sig - hvor heldig har man lov at være?


9 kommentarer:

Jette Hollesen sagde ...

Hej Mathias Emil
Dejligt farvespil. Forår og livsglæde- jeg synes det er flot!!
Hilsen
JetteMajken

Laleh Molander sagde ...

Hej Mathias
Tulipaner er bare skønne. Og det er dejligt med farver i haven.
Ha' en dejlig aften

Frede sagde ...

Der er da godt nok farve på drengen! Det ser flot og dristigt ud - og superdejligt at tulipanerne kommer igen!

Gitte H sagde ...

Lækkert - og jeg synes at de matcher fint :-)

merrymad Thomsen sagde ...

tulipanerne er skønne også i år :)
KH
Marianne

Jeanette Henriksen sagde ...

Ej hvor er de altså bare helt vildt smukke.. :D

Frk. Anemone sagde ...

Et skønt gensyn :) De var nu også særdeles smukke sidste år, og jeg hæfter mig ved kommentarerne sidste år at vi alle syntes at det var tidligt med dine tulipaner.

Det er jo endnu tidligere i år.... ligesom så meget andet. Hurra... :)

Tina Pedersen sagde ...

Vidunderligt farvesammenspil, friskt og overraskende.

Mathias Emil sagde ...

Ja, tulipanerne er virkelig tidligt på den i år. Ligesom så meget andet! Det er da herligt! Nu må vi bare ikke håbe, at der rent faktisk kommer det snevejr de har lovet. Det ville virkelig være ærgerligt...
Tak for jeres søde kommentarer og hav det rigtig godt :-)
Kh Mathias