tirsdag den 8. april 2014

Med pakkepost fra Skagen

Af og til har jeg det med at være ret impulsiv, og det særligt når jeg er på planteskole eller hvis jeg ser noget fint kunsthåndværk - meget apropos forrige indlæg.



Impulsiv har jeg åbenbart også været forleden, hvor jeg har bestilt to keramikkander på nettet. Det havde jeg fuldstændig glemt! Men da pakken her stod og ventede på mig i eftermiddags, da jeg kom hjem fra skole, huskede jeg alligevel og blev nu ret glad.


Kanderne er fra Namasté, der sælger håndlavet, sprudlende og meget fint stentøj og keramik samt tørklæder i uld og silke. Kanderne er produceret økologisk på Kreta, og de findes i flere skønne farver. Se mere ved at klikke på linket her.


Nu glæder jeg mig bare til at fylde dem med blomster...

7 kommentarer:

Tina Pedersen sagde ...

Hej Mathias Det er godt nok nogle fine kander, kan forestille mig der kommer smukke buketter i :-)

Rose sagde ...

Lækker glasur og form, vil se brandgodt ud med buket i. Kobberkurven er da også utrolig flot :)

hagen vår sagde ...

Hei! De likte jeg godt. Glasuren minner meg nesten om sitronskall. Ha det godt! Anne

Laleh Molander sagde ...

Hej Mathias
Jeg kender også godt til den købelyst, der rammer én, når man står i en planteskole.
Hvor er de bare smukke dine nye kander. Glæder mig til at se dem med blomster i.
Ha en dejlig aften

Eliane Petersen sagde ...

Meget smukke kander. Smuk glasur og form.

Bente Holst sagde ...

Hej Matthias Emil - Hvor er det nogle flotte krukker, du har købt! - Jeg glæder mig også til at se, hvilke blomster din kreative hjerne fylder dem med :-) kh. Bente

Mathias Emil sagde ...

Kære jer,
Tak for søde hilsner :-)
Jeg skal selvfølgelig nok vende tilbage med en masse blomster. Det bliver dejligt til sommer, hvor vi rigtigt kan frådse i haven.
Kh Mathias