lørdag den 19. april 2014

Rigtig god påske

Her i skoven har vi haft travlt i den seneste tid. Jeg har arbejdet en del, og hjemme har vi gjort klar til påskefrokost, gæster og mad.



Jeg har endda været i haven for at luge ukrudt imellem fliserne - noget, jeg virkelig ikke synes, er særlig spændende. Men nu hvor det er pænt og rent derude, er jeg selvfølgelig glad for, at jeg fik det gjort.



I det hele taget skal vi huske at tage det sure med det søde. For selv i en travl hverdag skal der være plads til små, blomstrende pauser. I en sådan pause lavede jeg buketten her. Selvfølgelig i påskens farver.



I den er der pilegrene, hvide judaspenge, papegøjetulipaner og lidt gule Apeldoorn-tulipaner fra haven. Farven er da lige til at blive glad af. Rigtig god påske.

8 kommentarer:

Pia Kbh. sagde ...

Gule Appeldorn i så fint selskab, at de ser forrygende ud - meget smuk buket!
Hilsen Pia

Britta Baarstrøm sagde ...

Selv god påske :-) Hvor er det fedt med så ung en haveentusiast, jeg glæder mig til at følge din blog.

Tina Pedersen sagde ...

Sikke en dejlig buket! Er den dobbelte sart gule Verona? Super sammensætning.

Anette Krogh Pedersen sagde ...

En eventyrlig skøn buket. Rigtig god påske i skoven.
Kærlig hilsen Anette

Anne sagde ...

Dejlig buket.
Lige mine farver her i det skønne forår og påske.
Vasen erhelt perfekt

Heidi sagde ...

Hvor er det en smuk buket du har lavet, fortsat god påske til dig også ;)

Bente Holst sagde ...

Hvor er det dog en smuk buket, du har kreeret! - God påske!

Mathias Emil sagde ...

Mange tak for jeres hilsner, alle mand! Håber, at også I havde en skøn påske - og at det måske var en rigtig påskeferie!
Kære Tina, jeg kan desværre ikke huske navnet.