torsdag den 8. maj 2014

Et valfartssted for havefolk

Lidt uden for Odense, i et smukt og bakket landskab, ligger Planteskolen Ellebæk. Det er et herligt sted, som jeg sammen med min mor besøger en del gange i løbet af året. Ikke mindst for at nyde den dejlige stemning.




Jeg vil ikke skrive så meget mere, blot anbefale, at man selv tager turen mod Ellebæk. Her er virkelig skønt, og planteskolen har et stort og spændende udvalg af næsten alt hvad et havehjerte kan begære.




Ikke mindst er det oplagt at gå en tur i den lille, men meget stemningsfuldt og hyggeligt indrettede, have. Nyd billederne. Jeg vil skynde mig videre ud i haven - jeg er nemlig i gang med at binde buketter.




























6 kommentarer:

Bettinna - Blomsterbloggen sagde ...

Det ser meget smukt og stemningsfuldt ud. Hvor dejligt med sådan et sted hvor inspirationen, bare vælter frem.

Lise Sørensen sagde ...

Tak for introduktionen til den spændende planteskole.Den kan blive et stop på min tur til Fyn i sommerferien hvor andre af dine forslag er på programmet.Endvidere skal jeg besøge Birgit Helbos have.
Lise

Pia Langelund sagde ...

Hej , ja det er en fin! Planteskole, og vi har et stort gavekort dertil, glæder os, hvad skal vi vælge! Vi må afsted!

Laleh Molander sagde ...

Hej Mathias
Smukke, billeder. Det ser ud til, at de både har fint udvalg af planter, samt at det er et stemningsfuldt sted.
Ha' en dejlig aften

Linda Irving sagde ...

Det ser ud som et rigtigt skønt sted Mathias...det må på besøgsprogrammet.
måske vi kan nå det når vi skal over Fyn næste weekend.
Rigtig god weekend til dig:o)

Mathias Emil sagde ...

Hej piger,
Dejligt, hvis jeg hermed har inspireret jer til at tage afsted.
God tur!
Kh Mathias