tirsdag den 13. maj 2014

Gå glad i bad

Lige så længe jeg kan huske, har vi her i skoven haft den tradition, at vi altid har en buket blomster stående på badeværelset. Det er sjældent en stor og prangende buket, men ofte blot en lille håndfuld af årstidens blomster.


Det lyder måske lidt ekstravagant sådan at tage blomster med i bad, men ikke desto mindre er det en lille luksus i hverdagen, som jeg virkelig skynder på.


Her har jeg samlet perlehyacinter, et par skabioser, gyldenlak og forglemmigej. Helt enkelt og noget alle kan finde ud af. Så kan man da ikke andet end at gå glad i bad!

8 kommentarer:

Bettinna - Blomsterbloggen sagde ...

Det kan man ikke få for meget af - luxus i hverdagen. Det er så vigtigt at være opmærksom på hvilke små ting der gør ens liv rigere.

Bettinna - Blomsterbloggen sagde ...

Det kan man ikke få for meget af - luxus i hverdagen. Det er så vigtigt at være opmærksom på hvilke små ting der gør ens liv rigere.

Laleh Molander sagde ...

Dejligt med friske blomster. Også i bad ;-)

Anette Nielsen sagde ...

Det holder jeg også af her:-) skønne billeder!

Anette Krogh Pedersen sagde ...

Jeg har altså også ofte friske små buketter på badeværelserne :-) man bliver da så glad.
Skøn lille buket.

Anonym sagde ...

Hva' så, Mathias Emil? Skynder du dig i bad, fordi der er blomster i badeværelset ?
:-)))))
Jytte
www.danishknitdesign.com

Heike Ebner-Therkelsen sagde ...

Man må endelig ikke undervurdere perlehyacinter - de bliver så smukke, når de bindes tæt sammen i en buket.
Hilsen Heike

Mathias Emil sagde ...

I kan virkelig tro, at jeg nyder at gå i bad, når der står blomster på bordet. Ofte er det de små ting i hverdagen, der kan gøre selv store forskelle - og som Bettina skriver, er det vigtigt at være opmærksom på, hvilke ting der gør ens liv rigere.
Tak for søde hilsner,
Kh Mathias