onsdag den 21. maj 2014

Som en lyserød sky

Selvom jeg er en dreng, tør jeg godt indrømme, at jeg rigtig godt kan lide lyserød. Faktisk så godt, at store dele af haven er holdt i lyserøde farver.



Til dels er det til ære for min søde mor, der er en rigtig lyserød pige. Men den barnlige farve går også godt i samspil med andre smukke farver. Særligt lilla og blå, som jeg også holder meget af i haven.



I denne lidt vulumiøse buket har jeg samlet lyserøde tulipaner og lavendelrosa dværgsyrener fra haven. Tulipanerne er den fyldte `Angelique´ sammen med `Izumi´, der har frynsede kanter.



Desuden har jeg brugt enkelte pink søstre til den ellers helt babylyserøde `Angelique´. Det er altså en fornøjelse, at kunne gå ud i haven og plukke sådan en hel skudefuld!


2 kommentarer:

Mejrams! sagde ...

Romantisk och vacker! Merja

Bente Holst sagde ...

Hvor er det smukt med de sarte, lyserøde farver :-)