torsdag den 26. juni 2014

En dejlig rose

Forleden jeg var med min farmor udenbys at handle, fik jeg lokket hende med på den lokale planteskole. Et herligt sted, der bliver drevet af to passionerede havemennesker. Planteskolen Guldbjerg.


Desværre havde jeg ikke mit kamera med, for stedet viste sig at være meget charmerende indrettet. Men vi vender nok tilbage en anden dag. Ikke mindst fordi, at min farmor er herlig at handle blomster med. Hun har ikke så travlt!


Den underskønne rose på billederne er `Tuscany Superb´, og det var blandt andet den, jeg købte på vores tur. Vi fandt også andre skatte, som for eksempel `Constance Spry´, `Queen of Sweden´ og jeg kunne blive ved...


5 kommentarer:

Birgitte sagde ...

Herligt med sådan en frisk farmor. Flotte roser!

Anne Rasmussen sagde ...

Helt enig Guldbjerg Planteskole er et dejligt sted at besøge kommet der gerne et par gange om året. Altid god betjening og vejledning
Kh Anne

Tina Pedersen sagde ...

Hej Mathias dejligt du sådan kan handle blomster med farmor. Rosen du viser er skøn jeg havde selv tænkt på den men endnu ikke besluttet om det skal være Tuscany eller Tuscany Superb. Måske begge :-)

Mette Schmidt sagde ...

Det lyder hyggeligt :-)

Bente Holst sagde ...

Hyggeligt med en tur med farmor - og sikke fine roser, du viser :-)