tirsdag den 17. juni 2014

Gul glæde og kolde drinks

I den seneste tid har jeg haft frygteligt travlt, og har stort set ikke haft tid til have og blomster. Men det har jeg heldigvis fået nu, hvor jeg endelig har fået overstået min eksamen...



... Og endda med et 12-tal! Så jeg er rigtig glad.


Eksamener skal fejres med margaritas og blomster, synes jeg, så de mange limefrugter på fadet får vi snart knust og tryllet om. Blomsterne er fra haven.



De små mælkebøttelignende blomster er ukrudt fra skovbrynet, og de øvrige blomster er altså fra bedene. Disse er, som I nok kan genkende, lodden løvefod og løvehale sammen med rosa Helenae `Lykkefund´.


10 kommentarer:

Anette Nielsen sagde ...

wow så lækre farver, total i orden!
Stort TILLYKKE med dit 12 tal, godt gået!
Og det ser ud til det skal fejres med maner, rigtig god fest!

Anette Nielsen sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Anette Nielsen sagde ...

;-)))) når jeg tænker mig om var det egentligt passende at kommentaren stod der to gange, eller måske endda 12

Pia Kbh. sagde ...

Tillykke og nyd drinks'ene!
Hilsen Pia

marie sagde ...

Tillykke med velafsluttet eksamen og nyd de kølige drinks.

marie sagde ...

Tillykke med velafsluttet eksamen og nyd de kølige drinks.

marie sagde ...

Tillykke med velafsluttet eksamen og nyd de kølige drinks.

Anonym sagde ...

Kære Mathias.
Tillykke med det fine 12-tal.
Blomsterne er som altid smukke.
Mange hilsner fra Eliane

Tina - Haven i Velkær sagde ...

En dejlig buket i min yndlingsfarve!
Den lyser virkeligt op - og alle de farvestrålende ting du omgiver dig med... lækkert.

Dorthe Jensen Bach sagde ...

Tillykke med din veloverståede eksamen, Flot resultat og flot buket. Du forstår at sætte blomster sammen og få det maksimale ud af dine blomster fra haven. God fest :-)