tirsdag den 29. juli 2014

Blomsterrigdom

Her i højsommeren nyder jeg virkelig at kunne gå en tur i haven, og i den plukke lige så mange blomster, jeg har lyst. Det er en sand fornøjelse og jeg føler mig hver gang så heldig.



Kanden købte jeg ved en pottemager da vi var i Frankrig, og den er dekoreret med inspiration fra gamle potteskår fundet ved floden La Maïre. Synes selv, at den er rigtig fin.


Til buketten har jeg brugt dahlia `Stolze von Berlin´, høstanemoner og verbena samt storkenæb `Rozanne´. Med en buket som denne på mit bord, føler jeg mig ganske enkelt så rig. Forstår I mig?

8 kommentarer:

Susanne Jensen sagde ...

Det er en meget smuk kande - også buketten1

Anonym sagde ...

Quelle merveille de bouquet!

Jytte
www.danishknitdesign.com

Anette Nielsen sagde ...

Ja du kan tro jeg forstår dig, føler mig også rig når jeg har blomster på bordet, og det er der stort set altid:-)
Meget sød kande, med en fin historie, og sød buket.

Anonym sagde ...

Du laver så smukke buketter. Kan høst annemonerne overleve ? Hilsen iben

Bettinna - Blomsterbloggen sagde ...

Jeg er så enig med dig. Og så tror jeg på at vores liv bliver bedre og rigere, når vi kan glæde os over de små ting i tilværelsen.

Susan Durup sagde ...

Smuk smuk sommerbuket - og sikke en fin vase. Overdådigheden er komplet - og meget indtagende.
Mange sommerhilsner Susan

Tina Pedersen sagde ...

Vidunderlig smuk buket, passer så fint til den søde kande.

Mathias Emil sagde ...

Tak skal I ha´ for jeres søde hilsner!
Kh Mathias