mandag den 21. juli 2014

Fuld fart på

Vel hjemme igen efter en rigtig dejlig ferie, har jeg pludselig fået en del at se til. For ud over mine fritidsjobs, har jeg jo også en dejlig kæreste at passe på. Og så er der jo haven...



... Og oven i det, er vi ved at male vort hus. Det er et stort arbejde, for alt er jo træ undtagen sokkel og tagsten. Men det er nu dejligt at have lidt travlt! Min far og jeg hjælpes ad.



Billederne her viser en lille blomsterforretning på gaden i Frankrig. Jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvor anderledes en holdning og smag de har i blomster. Der er ikke den store farveforskrækkelse!

4 kommentarer:

I HAVEN HOS ♥ EVIGGLADE sagde ...

Velkommen hjem, fra det skønne Frankrig, har nydt at kigge med. Du er en haj til foto. :)
Haven og jeg venter gerne når bare du lover at vende tilbage søde Mathias Emil.

Anette Nielsen sagde ...

Velkommen hjem, har også nydt billederne fra jeres tur, utroligt stemningsfulde billeder fra " dit vindueskiggeri" og er vild med det blomstrende uhøjtidelige farverige flor du viser her Rigtig god arbejdslyst!

Frede sagde ...

Sikke meget at gøre i denne varme - velkommen hjem og god arbejdslyst!

Anonym sagde ...

Velkommen hjem Mathias Emil. Hvor er du flittig - hvilket står i skærende kontrast, hvad mig angår. Noget af det, som er godt ved at blive gammel, er nemlig at man med god samvittighed kan overlade den slags, du beskriver, til andre. Derfor driver jeg den af efter noder i denne skønne sommer. I dag har jeg fx siddet i skyggen under et af kirsebærtræerne og læst i flere timer og derefter været på min yndlingsstrand (vi har jo bogle stykker her i Odsherred) sidstpå eftermiddagen.
Fortsat glædelig sommer
Jytte
www.danishknitdesign.com