tirsdag den 26. august 2014

Claus´ Kenzo-farver

Mennesker som tør skille sig ud, være anderledes og gør deres ting fuldt ud, har jeg meget stor respekt for. Om de så er verdensmestre i pandekagebagning, kan samtlige primtal eller som Claus Dalby er så uendeligt sej til have, kan komme ud på et. Så længe værket bliver drevet af hjerteblod og med kærlighed.



Selv er jeg ret god til at spise fyldte chokolader og drive den af i sofaen med en god bog, men det gælder ligesom ikke rigtig. Og det ville også være snyd!



Nej, jeg laver jo også lidt have. Men slet ikke i så ekstravagant en størrelsesorden som Claus, og heldigvis for det. Men hvor er det smukt, og det fik jeg slet ikke fortalt ham nok.



Claus Dalbys eventyrlige have i Risskov er virkelig en perle, og jeg kunne unde alle der kan lide have at se den i virkeligheden. Det er virkelig et sted hvor drømmen leves ud - og det kan jeg enormt godt lide.


10 kommentarer:

Anette Nielsen sagde ...

Hej Mathias!
Utroligt lækre billeder fra det nye krukke bed! Var der selv i juni, og det var en stor og inspirerende fornøjelse, ikke blot at se haven, men også at opleve mennesket Claus bag alt det utroligt skønne, som bare gjorde det hele endnu kønnere!

Hilsen Anette

Frk. Anemone sagde ...

Smuk hyldest til vores allesammens største havemand Claus. Har selv været i haven et par gange og det var en kæmpestor oplevelse.

Det nye Kenzo-område er pragtfuldt og meget inspirerende.

Nana Hecquet sagde ...

Det er rigtigt gode billeder du har taget!

Og jeg er enig: Det er dejligt når mennesker lever deres drømme ud.

Nina | www.vangelyst.dk sagde ...

Ja - det er en helt fantastisk smuk have. Jeg var der jo selv for første gang i søndags og takket være dig fik jeg også taget nogle billeder af haven. Tusind tak! Og i øvrigt en rigtig fin blog du har - her vil jeg helt sikkert følge med fremover.

Knus Nina

Jette sagde ...

Hej Mathias.Jeg oplevede rigtig mange under mit besøg i søndags der blev meget overrasket.........og begejstret for Kenzo bedet.Det var også helt forrygende.Dejlige billeder du viser.God aften Knus Jette

Gitte sagde ...

Jeg var selv hos Claus søndag formiddag med min søster Jette. Vi bar begge meget begejstret for Kenzo bedet. Det var lige til at blive i godt humør af, især på en regnvejrsdag.

Birgitte sagde ...

Hej. Det var flotte billeder og jeg er helt enig i dine betragtninger. Det er en gave,når man brænder for noget!

Nette sagde ...

Kære Mathias Emil

Et dejligt vittigt indlæg du her har begået. Jeg er også selv helt klart bedst til det med chokoladen. Desværre har jeg ikke set hr. Dalbys have på denne årstid, og det fornemmer jeg klart er en meget stor fejl. Selvom denne have nok er en af de mest fotograferede, er det dejligt at få nogle glimt gennem andres øjne.

Tina Pedersen sagde ...

Vidunderlige billederdu har taget man kan rigtig se hans farveleg. Hvor har han haft en fest med det arrangement!

Mathias Emil sagde ...

Tak skal I ha´ for jeres både søde og meget hyggelige kommentarer.
Hav det rigtig godt allesammen!
Kh Mathias