fredag den 22. august 2014

Mistbænke med høj charmefaktor

Temaet til dette års blomsterfestival i Odense var `Danmarks skønneste have´, og det var at se mange steder på festivalen. Se engang mistbænkene her. De måtte gerne stå her i haven og se eventyrlige ud.


Bag mistbænkene fandtes et fint drivhus gjort af gamle døre og vinduer. Det ville have gjort sig som værdig kulisse i Harry Potter, og jeg blev da også lidt forelsket. I ved hvordan jeg har det med trylleri og andre eventyrligheder!


 Jeg vender tilbage med flere billeder i morgen.

4 kommentarer:

Rene sagde ...

Det er dejligt at se hvor langt vi kan komme med simple opstillinger og genbrug. Alt behøver ikke være nyt for at se lækkert ud :)

Birgitte Sværke Pedersen sagde ...

Fantastisk flotte mistbænke. De ville bestemt klæde landliggerhaven :-). Der ser virkelig ud til at være noget at kommer efter på blomsterfestivalen i Odense. Det må jeg huske til næste år.

/Birgitte

Susan Durup sagde ...

Forstår godt du ser eventyret i de fine mistbænke - de er intet mindre end fantastiske. Sikke en charme.
God tur til Dalbys´have imorgen. For du skal da afsted ikke?
Mange hilsner Susan

Mathias Emil sagde ...

Alt behøver nemlig ikke at være nyt for at se skønt ud. Ofte er genbrug langt at foretrække - heldigvis! Tak for jeres hilsen.

Hej Susan,
Jo det skal jeg, og tak for det. Jeg glæder mig, for har endnu ikke set haven om sommeren :)