fredag den 26. september 2014

Så er der pause...

Her i skoven er efteråret så småt begyndt at snige sig ind på os. Morgenerne er kolde og træernes blade skifter farve. Det er en smuk årstid vi går i møde.


Jeg elsker efteråret og alt hvad det bringer med sig. Lommerne har jeg fulde af kastanjer og agern, og i skoven samler jeg smukke grene, bær og vilde æbler.


Her i buketten har jeg brugt dild, stjerneskærm, lyserøde snebær, benved og den skønne dahlia `Stolze von Berlin´. Måske nogen tænker, at jeg ikke kan lave små buketter...


 ... Men det tror jeg nu godt, at jeg kan. Har blot lidt svært ved at begrænse mig, når haven bugner. Og det gør det stadig. Heldigvis! Rigtig god weekend.

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Mathias Emil

En meget smuk buket som jeg så live i går aftes. Smukke efterårsfarver og den dufter dejlig krydret. Den vil jeg nyde i weekenden.
De kærligste hilsner Mor

Bettinna - Blomsterbloggen.dk sagde ...

Skøn havebuket, og som altid har du en sikker hånd når det gælder farvesammensætnig!!

organicgardendreams sagde ...

Dear Mathias, that is an amazingly beautiful autumn bouquet! I love your color and plant combination, especially the dahlia together with the pink snowberry and the astrantia and the dill gives it just the right amount of contrast to keep it very interesting, just plain gorgeous. Thanks for sharing it here on your blog! Warm regards from Southern California,
Christina

Bruuns Have sagde ...

Hej Mathias, begrænsnings kunst er altid svær og jeg har også altid store armbevægelser når jeg laver noget. Men hvem skal nu bestemme over smag og behag, ingen efter min mening, jeg slår forsat ud med armene, men beundre også dem der begrænser sig. Det handler om glæden ved det man gør, så afspejles det også altid i ens arbejde/hobby.
Du er god til begge dele og har en flot estetisk sans for farver og sammensætninger, det nyder jeg :-), forsat god weekend, kh Margit

Vivi sagde ...

Endnu en smuk buket fra din hånd :-)

Mathias Emil sagde ...

Mange tak for jeres hilsner. Det er så hyggeligt, at I har lyst til at være med herinde :-)
Kh Mathias