lørdag den 22. november 2014

Juleglæder

Her i skoven tager vi gerne forskud på julens glæder, og derfor har jeg i dag tændt lys i en af mine adventskranse. Indrømmet - mest for billedernes skyld, for kransen hører selvfølgelig til inde.


Til oplysning er jeg i morgen søndag at finde på Gartneriet Spiren ved Skælskør, hvor jeg vil binde kranse, lave dekorationer og lege med naturens materialer i skøn forening med Marianne Rosténs smukke planter.


Sagen er nemlig den, at der på gartneriet bliver afholdt julemarked denne weekend og igen næste uge. Det kunne være hyggeligt, hvis vi sås!

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja, det kunne være fint at træffe dig i det virkelige liv; men jeg har desværre ikke mulighed for at give mig ud på selv en kort rejse. Kan imidlertid fortælle, at jeg i dag har sat min første julebuket i vand: Tre svulmende, dybt mørkerøde Amaryllisknopper hvilende på den brede kant af en såkaldt amaryllisvase, son jeg købte sidste år op til jul hos en blomsterhandler i Bruunsgade, da jeg var hjemme at besøge Århus. Ingen dikkedarer! Bare blomsterhovederne, som jeg glæder mig til at se springe ud, når de om lidt kommer ind i varmen.
God fornøjelse i Skælskør i morgen
Jytte
www.danishknitdesign.com

Susan Durup sagde ...

Det ku ellers være hyggeligt.... men vi kommer desværre ikke på de kanter. Men rigtig god fornøjelse, det skal nok blive en god dag.
Og sikke en smuk krans du har lavet.... virkelig fin. Jeg syntes godt man må tyvstarte lidt... for hvordan skal man ellers nå det hele. Vi er vel ingen der kan trylle et totalt julehygget og pyntet hjem frem over natten.
Mange hilsner og god fornøjelse med "binderiet".
Susan

Anne (Moseplassen) sagde ...

så skjønne en krans du har bundet! Virkelig vakker :) Er det equalyptus de der frøhodene? Og forkobrede blader?

Heldig du er som skal ut til Marianne på Spiren, der skulle jeg gjerne ha vært men det blir nå litt lang reisevei ;) Ha en god helg.

Tina Pedersen sagde ...

Hvilken fin adventskrans, Meget smukt afstemte farver. Jeg holder åben julehave i morgen med salg af dekorationer og andre julerier. Ville gerne have været forbi og møde dig. Men måske en anden gang, god fornøjelse med binderiets og buketterne.

Jannibele sagde ...

Ai ai, for noen lekre juledekorasjoner. Du er veldig kreativ!

Ødisserne sagde ...

Sikke en dejlig adventskrans!
Selv er jeg til de mere enkle af slagsen, mest fordi jeg ikke kan/vil prioritere tiden til det store binderi. Jeg har fundet en skøn hvid-emaljeret jern-lysestage med plads til 4 lys. Så den er hurtig klaret. Dertil skal jeg så have skaffet en echevera plante til at stå i midten -og vips, så er jeg tilfreds. Men kom nogen forbi med en krans som din til mig, ville jeg være ovenud lykkelig.
Håber det bliver et hyggeligt marked.
Hilsen fra Lene

Jette sagde ...

Hvor er det en flot krans du har lavet............den kan du godt være stolt af.Har selv lige brugt hele lørdagen med en veninde til at lave mange dekorationer.......rigtig hyggelig dag.
God aften Jette
.

Bente Holst sagde ...

Wow - sikke en flot krans :-) - Du er så dygtig og kreativ! Kh. Bente