tirsdag den 18. november 2014

En naturlig novemberkrans

En af de ting jeg holder meget af at gøre løbet af efteråret, er at samle ind til kranse og dekorationer. Faktisk starter vi allerede før efterårsferien, og har derfor et helt lille skatkammer af ting og sager klar før jul. 


Her er jeg gået på opdagelse i mine gemmer, og har brugt nødder, kristtorn, enebær og smukke grå frøstande i kansen. Det meste er trådet og bundet på sammen med gran og grønt, og nødderne har jeg limet på sammen med sløjfen af blåt reb. Helt enkelt!

8 kommentarer:

marie sagde ...

Fin krans og heldigvis ikke alt for julet:-}

Birgitte og Kaffekoppen sagde ...

Hvor er den smuk og ikke mindst, dit forrige indløg får mig til at drømme. Hvor er det fint!
Kh Birgitte

Inger Marie sagde ...

Lekker!!!

Anonym sagde ...

Hvor er det en smuk krans 😊

Sussi.Sussinghurst sagde ...

Smuk, som alt hvad du har "gang" i

Vivi sagde ...

Det er virkelig en skøn krans, elsker farverne i den :-)

angie sagde ...

sooo süß!!! danke für die inspirationen!!! einen schönen sonntag wünscht angie aus deutschland

Lisbeth sagde ...

Det er en sød og naturlig krans der emmer af engelsk jul :)