onsdag den 31. december 2014

På en årets sidste dag

Et godt nytår vil jeg ønske jer alle. Her er champagnen lagt på køl, skjorten strøget og de første venner krammet og kysset velkommen. 


Nytåret er for mange en ny start. Første side til et nyt kapitel vendes, og der reflekteres over året der er gået. Sådan er det også her, selvom vi gør mest ud af at skue fremad og først og fremmest leve i nuet.


Sådan skal det også være i året der kommer. Så med tak for det gamle, vil jeg ønske jer et rigtig godt nytår! Pas nu på jer selv derude, og husk så at nyde årets sidste aften. Vi ses!

12 kommentarer:

Frk. Anemone sagde ...

Også godt nytår til dig og dine :)
Tak for mange dejlige indlæg i 2014.

Jette sagde ...

Jeg ønsker også dig et rigtig dejligt nytår.Og nyder altid dine skønne indlæg Knus Jette

Anonym sagde ...

Også godt nytår til dig.dejlige billeder der altid er skønne at se på Brita

Anne sagde ...

Godt Nytår til dig. Dejligt indlæg som altid.

angie sagde ...

a happy new year wishes angie from Germany

lorena sagde ...

feliz año nuevo
Bello bog
podra enviarme boletines....¡¡¡¡
loredana2607@gmail.com
gracias

Susanne Jensen sagde ...

Godt nytår! Sikke et smukt maleri med solsortene!

pontos pontos sagde ...

Bellissimi e chissà che profumo! Io ho provato con un Allium ma non vuol saperne di fiorire :D

Un saluto e un buon anno :)

Mette Schmidt sagde ...

Godt nytår søde Mathias!! Tak for din smukke blog, glæder mig til at følge den i 2015. Kh Mette

Frede sagde ...

Godt nytår til dig også! Jeg glæder mig til fortsat at følge din smukke blog!

Min Grønne Verden sagde ...

Godt nytår Mathias Emil.
Fine billeder af flot opstilling.
Mange hilsner
Anita

Birgitte sagde ...

Rigtig godt nytår til dig også Jeg glæder mig til at følge dig i 2015.