tirsdag den 9. december 2014

Titusinde lampers skær

Hvis I har læst med her på bloggen en tid, vil I vide at jeg holder meget af rutjebaner, farver og slik, julelys, stjerner og hygge samt andre menneskers selskab. Og hvad er så mere oplagt end at tage i Tivoli?



Der er nu noget særligt ved den gamle have, og her på billederne har jeg forsøgt at fange lidt af havens hyggelige stemning og intimitet.



Med på turen havde jeg min søde familie og naturligvis min kæreste. Men om det blev til kys i juletræets skær eller under de røde hjerters træ, må I gætte jer til. Rigtig god december!

8 kommentarer:

Linda sagde ...

Beautiful!!! :)

MANIKI sagde ...

Wauw hvor er der flot i Tivoli ☺

angie sagde ...

danke für die tollen bilder!!! liebe grüße von angie

Nina | www.vangelyst.dk sagde ...

Hvor ser det smukt ud - og sikke nogle flotte billeder!

I HAVEN HOS ♥ EVIGGLADE sagde ...

Du er bare god Mathias. Hatten af for det. Pure talent...lov mig at du ALTID har kameraet med. ;)

Anette Nielsen sagde ...

Utroligt SMUKKE billeder, og fantastisk stemning du formidler!

Ødisserne sagde ...

Ja, skal man have stemning er Tivoli et fantastisk sted. Jeg var der i tirsdags, og det var et dejligt gensyn du skænkede mig her.

Jeg har boet i Jylland mit liv, men har jævnligt været der. Og tænk at jeg skulle blive siger og skriver 40 år, og hører mig selv sige: Ja, dengang jeg var barn kostede en entre 35 kr mod de 99 idag.

Ved dette besøg slog det mig, at mine barndomsminder er befængt med at høre rådhusklokkerne i radioen kl. 12. Og hvor skægt er det så lige at gå rundt i Tivoli og høre selvsamme klokker slå, og næste tanke er så, at samme oplevelse vil mine børn aldrig få, for hvem hører rådhusklokkerne idag?... Nostalgiske tanker...

Fortsat god December

Mathias Emil sagde ...

Hej piger,
Det er altid så hyggeligt når i kigger forbi med en lille hilsen. Det er jeg rigtig glad for, og synes at det er så skægt at læse dem...
Hav en rigtig dejlig jul!
Kærlig hilsen Mathias