fredag den 16. januar 2015

Vær´ vor gæst

Længe før jul var jeg en tur i Bilka, hvor jeg faldt over de skønneste lilla hyacinter. Selvfølgelig kunne jeg ikke lade være med at købe dem - ja faktisk købte jeg en hel masse.


Plantet blev de i håbet om, at de måske ville blomstre her i januar, hvor haven jo er lidt trist. Men ak og ve! Det går mildest talt langsomt...


Men pyntelige synes jeg nu alligevel, at de er, her i kompagniskab med alverdens grene, mos og æbler til fuglene. Her må pynten gerne spises. Gad vidst hvornår vi får blomster?

5 kommentarer:

Susan Durup sagde ...

Smukt ser det ud...frodigt og vildt.
Ikke dårligt at blive inviteret til dén menu :-)
Jeg satte nogen hyacinter ved vores dør i starten af december- de blomstrede lige før jul. Men måske de har været længere fremme.
Men når dine blostre - så bliver synet fantastisk. Husk at vise os billeder :-)
God weekend
Susan

Juliana sagde ...

Nice! holiday spirit!

xoxo, Juliana | PJ’ Happies :) | PJ’ Ecoproject

Susanne sagde ...

Så hyggeligt ser det ud.

Dorthe Jensen Bach sagde ...

Det ser smukt og indbydende ud og så er hyacinter jo også fine, selvom de ikke er i blomst, synes jeg.

Maria - Den eksperimenterende have sagde ...

Hej

Ja vi er mange der higer efter foråret. Jeg håber 2015 bliver den hidtil bedste sæson i min have. Det ser godt ud hos dig, rigtig eventyr...