tirsdag den 17. februar 2015

Ret råt

En af de skønneste blomster her i foråret er jo tulipanerne, og de kan næsten ikke få for mange rosende ord med på vejen. Jeg elsker deres knasende sprødhed, farverne og den måde de vokser på i vasen.


Her har jeg støttet tulipanerne med lidt mosgroede grene fra haven. Mossets smukke gule og grønne farver synes jeg klæder de lyserøde og lilla farver så fint...


... Og så er det bare rigtig rart at bringe lidt vild natur ind i årstidens dekorationer. Jeg vil ønske jer der læser med en smuk, lys og ikke mindst rigtig god forårsdag.

9 kommentarer:

Frk. Anemone sagde ...

Tak :)

Kølig blev den nu, men vi fik et glimt af solen ved 15.30 tiden og det var skønt.

Buketten er smuk, fin ide med mosgrenene.

Birgitte sagde ...

Hej. Tak og i lige måde.

Birgitte sagde ...

Hej. Tak og i lige måde.

Eirin og Lars sagde ...

Flott bukett!
Sludd, vind og ganske surt fram til ettermiddagen, da var det godt å kjenne at sola varmet her i sørøstNorge.
Håper du får litt sol og varme :-))

Bruuns Have sagde ...

Det er altid rart at bringe den vilde natur ind i stuen, det elsker jeg. Din buket får meget mere sjæl med de skønne gulgrønne grene, smukt, kh Margit

Ødisserne sagde ...

God og smuk ide!
Lene

Anonym sagde ...

Det er genialt med e grene!
Jytte
www.danishknitdesign.com

Lone sagde ...

Super fin!

Meta sagde ...

Tulpaner är ju bara såå fina och härlig att ha hemma på köksbordet. De lila är verkligen flotta. Vilken kul grej med grenarna, det blir nog till att ta efter det älskar mossiga grenar
Ha en fin och skön mitt i veckans dag
kram Meta