mandag den 9. marts 2015

Orange solstrejf

En af de blomster jeg har et lidt stramt forhold til, er gerbera som jeg faktisk aldrig før har brugt i en buket. Men ingen blomster er grimme - og af og til er det kun sundt at forny sig lidt.


Så jeg har simpelthen været afsted til blomsterhandleren efter gerbera! Og de orange her ligner jo til forveksling morgenfruer. Her i selskab af ranunkler, afrikanske protea og forårsgrene.


Et kompagniskab til fælles bedste, her i en gammel skål fra Holmegaard. Om jeg nu er helt kureret ved jeg ikke helt. Men vi er da et skridt på vejen!

5 kommentarer:

Eirin og Lars sagde ...

En flott fargesammensetning, og gerberaen kommer godt ut av det.
Jeg hadde vært kurert :-))
Eirin

Bente Holst sagde ...

Smukt med smukt på :-) Vi trænger til farver nu!

HWIT BLOGG sagde ...

Åh helt underbara färger! Fantastiska bilder också...
Ha en skön onsdag!
Varm kram,
Titti

Birgitte og Kaffekoppen sagde ...

Har heller aldrig rigtig været vild med Gerbera, men sikke en smuk farve sammensæting du har formået at sætte sammen igen og selv Gerberaen bliver så smuk. :-)
God weekend
Kh Birgitte

Meta sagde ...

Vilken häftig bukett du gjort.Rena vårsprutan
Ha en fin och skön söndag
kram Meta