fredag den 8. maj 2015

En duft af sommer

I år er sommeren tyvstartet i vores gamle drivhus, der med årene er blevet godt patineret - for jeg gør aldrig rent! Nyder blot blomster, planter og dyreliv...


Hortensierne her hører jo egentlig sensommeren til, men jeg kunne altså ikke lade være med at købe nogle, da jeg faldt over dem ved blomsterhanderen. Særligt de blå, lilla og rosa kulører har jeg svært ved at modstå!



Nu vil jeg slentre ud i haven for at plante tomater og chili. Vi har nemlig levnet lidt plads, og grøntsager er ikke til at undvære i drivhuset! Rigtig god weekend til jer ude i haverne.

7 kommentarer:

Carina Bruun sagde ...

Hvor ser det godt ud, dejlige farver...
Hvor er din flotte vandkande fra?
Vh Carina Bruun

Bente Holst sagde ...

Ja, det er smukke farver som altid, når det er dig, der sætter dem sammen :-)

Nette sagde ...

Jeg har også "noget" med hortensiaer, så jeg kan godt forstå, at du har erhvervet nogle stykker. Det ser dejligt ud på dine billeder. Jeg har efterhånden en del, som jeg er spændt på om får blomster i år.

Jette sagde ...

Hej Mathias Emil.
Smukke hortensia kan jeg heller ikke stå for..........og dejlige ser de ud hos dig.
Rigtig god weekend Jette

Birgitte og Kaffekoppen sagde ...

Som altid, helt vidunderlige farver og opstilling :-)
Kh Birgitte

Meta sagde ...

OHHH dessa underbara hortensior. Har köpt en sån där blålila idag njuter vid tanken på att sätta ut den i en kruka
Ha det gott
Meta

Nordisk gammelt sagde ...

Jeg er også vild med hortensia, så smukke.