tirsdag den 18. august 2015

En rigtig handyman

Det sidste halve år har min kæreste og jeg været i gang med et boligprojekt, som jeg tror ville kunne slå selv den mest garvede handyman tilbage til stenalderen. Pyh! Det har været en drøj omgang...


... Men heldigvis ser lejligheden ikke længere ud som på billederne her. Den er som forvandlet!


Tilbage i februar hvor vi første gang så stedet, vidste vi med det samme, at her var potentiale. Så vi købte stedet, og i dag hvor vi snart er i mål, er mange af vore bedste forhåbninger og ønsker endelig indfriet.


En lille, frodigt blomstrende altan har vi også fået, og jeg lover, at jeg snart vil vende tilbage med flere billeder. Indtil da - hav det så dejligt!

8 kommentarer:

Tina Pedersen sagde ...

Hvor dejligt for jer Mathias Emil, som min mand og jeg altid siger når vi står midt i renoveringen: men vi bliver jo glade for det ;-). Sikkert på det er blevet vellykket med din skønhedssans samt sans for detaljer. Glæder mig til at se billeder fra altanen. Kh Tina

Jette sagde ...

Hej Mathias Emil.Dejligt at høre lidt nyt fra dig igen.
Og det skal jo være galt før det bliver godt.
Men glæder mig da til nogle billeder fra jeres lejlighed.
God aften knus Jette

lise skovfoged sagde ...

Det ser spændende ud, men også et kæmpearbejde, men det glemmes, når resultatet bliver godt.

Minfranskehave sagde ...

Godt gået, I har virkelig fået brugt jeres alle evner (næsten) ud i gør det selv. Sådant et projekt med støv og rod, kan synes endeløst, men til slut glemmer man heldigvis de mest sure dage. Lidt stolt kan man vel også føle sig.
Venligst
Henrik

Fru Friis sagde ...

Hold da maule....! Ikke noget at sige til du har været så stille på blogsiden!! ;o)

Theis K sagde ...

Kære Mathias Emil

Mit navn er Theis Kongsbak, jeg er ansat hos GreenMatch, en virksomhed der arbejder med at bringe grønne energiløsninger ud til forbrugere. Vi er i færd med at udarbejde en liste over de 50 bedste haveblogs i Danmark, og vil i den forbindelse gerne i kontakt med dig. Hvis du sender mig en mail på thko@greenmatch.dk , kan jeg informere dig nærmere.

Mvh Theis Kongsbak

Meta sagde ...

Hugaligen det tar tid och kraft ur en när man renoverar. Vi fick riva hela rasket för det var så mycket svartmögel i huset. Så nu börjar vi om från början med bygget. Tur att vi upptäckte det innan vi hade börjat rusta.
Beräknas vara klar nästa höst håller tummarna att det blir så. Spännande att få se er bostad hur det blev.
Ha det gott
Meta

Mathias Emil sagde ...

Kære alle,
Tak for jeres søde kommentarer og opmuntrende ord!
Her er ved at blive fint, og jeg vender frygteligt tilbage :-)
Hav det så godt!
Kh Mathias