onsdag den 25. november 2015

Blomstrende frodighed

For blot et par måneder siden var jeg i det sjællandske, fordi min kæreste og jeg var inviteret til et romantisk sensommerbryllup på landet. Billederne her er fra august...



Tænk så meget der forandres på blot få måneder! Nu går solen ned midt på eftermiddagen, og haverne ligger kolde og forladte hen.



Netop derfor kan det være så skønt at mindes og se tilbage på en skøn, blomsterrig og lun tid. Her fra Birkegårdens haver, som vi besøgte. Heldigvis havde jeg mit kamera med...



 ... For selvom jeg ingen forventninger havde til stedet, kunne det jo være!


 Og sikken blomstrende frodighed. En ren lyst!



Her ved vintertide, når jeg går tur med Effie, tæller vi juletræer i vort nabolag. Vi bor sådan et dejligt sted, med villaveje der er beplantet med alléer, og med smukke patriciervillaer på hver side af vejen.


For hver dag der går, tændes endnu et juletræ foran husene.



Det er ret hyggeligt, sådan at gå og tælle juletæer. Netop som ved sommertide, hvor der hver dag åbenbarer sig nye, friske blomster.

 

 Rigtig god snart-december!


3 kommentarer:

hagen vår sagde ...

Hei!
Vakre, deilige sommerbilder. Savner dine innlegg.
God kveld! Anne

Anette Krogh Pedersen sagde ...

Dejlige billeder at se tilbage på, sikke en blomsterigdom. Er sikker på at lille Effie og du får nogle hyggelige snakke, når i går lufteture :-)

Kærlig hilsen Fru Pedersen

Jannibele sagde ...

Det var riktig så deilige sommerminner du byr på i dag. Hyggelig oppmuntring når kuldegradene biter der ute!

Ha det så godt.
Jannicke