onsdag den 9. marts 2016

Le Passé le Présent

Det virker snart som meget længe siden, at vi havde sommer og tid til ferie. Og måske endda endnu længere tid siden, at der for mig stod loppemarked og marskandiser-besøg i kalenderen.



Så derfor blev jeg så glad, da jeg forleden stødte på disse billeder fra sommeren sidste år. Da besøgte jeg nemlig stedet her...



En lille boutique med det meget rammende navn Le Passé le Présent!



Jeg er jo som det vil være en del bekend glad for fine og finurlige gamle ting. Allerhelst smukke vaser, kander og kukker.



Snart venter lune forårstider, og det samme gør årstidens mange loppemarkeder herhjemme og i udlandet. Behøver jeg nævne, at jeg glæder mig?


4 kommentarer:

Meta sagde ...

Ja du nog läääängtar vi allt till varmare och soligare tider med mer färg och glam.Härlig butik du funnit. Farligt att gå där kanske. Mycket man kan bära hem.
Ha det gott
Kram Meta

Susan Durup sagde ...

Åhhh hvor er det bare SKØNNE billeder fra et skatkammer. Jeg er vild med sådanne butikker og jeg elsker hvordan man kan gå på eventyr sådan et sted. Jeg har selv haft en mindre nedsmeltning over alt det vi IKKE oplevede sidste år, så i år vil vi tage revance. I næste weekend står den på lækker butik i det nordtyske... ligesom alverdens markeder venter på os i sommeren.
Stort knus og hilsner fra Susan

grethe pedersen sagde ...

Skøn skønne billeder fra marskandiseren håber du købte en masse for ellers vil du da ærger dig når du ser på alt det her...wow må jeg bare sige..

Tina Pedersen sagde ...

Skønne billeder, dejligt syn. En tur hen et sådan sted kunne man godt bruge nu ;-). Håber det går godt med lille Effie, var det ikke sådan hun hed? Knus Tina