torsdag den 30. juni 2016

Blomster inde

Når man bor i byen - blandt skorstene, blinkende lyskryds og endeløse parkeringspladser, er det så vigtigt med blomster og planter inde. Her på taburetten står altid en buket blomster. Stor eller lille er den med til at bringe naturen lidt tættere på.


Efterhånden er vindueskarme, borde og stole tæt beplantet med krukker, kurve og vaser med blomster og planter. Når vi inviterer gæster, føler de ofte at vi spiser i et helt lille drivhus. I en grøn oase midt i byen. Det kan jeg godt lide!


4 kommentarer:

Meta sagde ...

En mycket vacker bukett. På min koloni är det mesta ute har så litet inne att det får knappt plats med vaser. En har jag alltid på bordet. Jag vistas ju mest ute och då ser och njuter jag av allt ändå.
Ha det gott i solen
Kramen Meta

Furulunden sagde ...

Utrolig fin bukett, litt raffinert og røff på samme tid :)

Josefine sagde ...

Rigtig flotte opstilling :-)
Var på udkig efter inspiration lidt til en fødselsdagsblomst, og så faldt jeg over dit indlæg :-) Og nu er jeg i gang med at kigge det hele igennem, der er jo rigtig meget godt :-)

Birgitte og Kaffekoppen sagde ...

Jeg savner dine smukke billeder, men håber du nyder efteråret :-)
Kh Birgitte