mandag den 13. juni 2016

Et fristed for haveelskere

Midt i maj var Effie og jeg ude at køre tur - langt ude. For bag bakker og skove ligger Humlemagasinet på en solbeskinnet bakketop. Et helt særligt og ganske enestående sted.



Billederne her er fra en have i haven. En lille bondehave komplet med det yndigste bondehus, køkkenhave og blomster i snorlige rækker. Her i maj står sprøde rabarber i flok, tulipaner på række og geled og der er sået og revet i køkkenhaven.



At haven er et fristed for mange, forstår man godt. Her hersker en særlig ro og sirlighed. Jeg vil vende tilbage med friske billeder fra stedet. For afsted må vi igen...


7 kommentarer:

Lises have sagde ...

Sikke et dejligt sted og nogle smukke motiver du har valgt at vise os.Tak for det,-jeg venter spændt på forsættelsen.

HWIT BLOGG sagde ...

Åhh vilket fint ställe och så vackert litet hus :)
Önskar dig en skön måndag!
Kram från Titti

Nette sagde ...

Det lader til at være en speciel have. Jeg bliver nysgerrig efter at se mere. Er vi på Fyns land?
Glæder mig til at se mere.

Thyde Living sagde ...

nøøøøøj det er hyggeligt, det lille røde hus med den grønne dør ...

fed have
God dag
Annette

Birgitte og Kaffekoppen sagde ...

Hold da op hvor idyllisk, Me like :-)
KH Birgitte

Things and Thoughts sagde ...

Love the Scandinavian countryside!Your photos are so beautiful!

Linda sagde ...

Beautiful photos!!! :)