onsdag den 12. oktober 2016

Nye vinde

Det er efterhånden rigtig længe siden, at jeg har været aktiv her på bloggen. Men det er der en god grund til - for jeg har ingen have! 


Eller rettere havde! For det er der heldigvis blevet lavet om på nu. Min kæreste og jeg har nemlig sammen købt en kolonihave!


Et rigtig spændende projekt, der jo giver stof til talrige billeder og skriverier her. Og jeg lover, at jeg vil vende tilbage med billeder. Nu er det tid til nye havedrømme!


Billederne her er fra Birkegårdens haver, som jeg besøgte sidste efterår. Dejlige billeder at se tilbage på.


Her er det blevet efterår og nye, kolde vinde blæser. Men det skal ikke holde os fra havearbejdet!


 Vi skal i gang, så snart vi kan. Skønt er det igen at få jord under neglene...



14 kommentarer:

Rita Pedersen sagde ...

Det tror jeg der er rigtig mange som er glad for. Du har helt sikkert været savnet i blogverdenen. Jeg vil i hvert fald se frem til at følge dig i fremtiden.

Jette sagde ...

Hej Mathias Emil.Et stort velkommen tilbage på bloggen.
Og det lyder meget spændende med den kolonihave.
Glæder mig til masser af billeder derfra.
God dag knus Jette

Livsnyderhaven.dk sagde ...

Tillykke med kolonihaven. Jeg har selv haft en skøn kolonihave, da jeg skrev på den eksperimenterende blog. Jeg nød hvert sekund, det er en fin måde at få jord under neglene. Nu har jeg hus og have - så jeg nyder fortsat at blogge, bare på en ny blog. jeg ser virkelig frem til at se billeder fra din kolonihave.

Velkommen tilbage!

marie sagde ...

Hvor er du heldig, at din kæreste var med på ideen. Smukke billeder!

Anonym sagde ...


Jubiiii! Hvor jeg glæder mig. Du har været savnet.
Med de bedste havehilsner
Jytte
www.danishknitdesign.com

Casa Rosen- en Kolonihaveblog sagde ...

Tillykke, det var altså den bedste nyhed længe i blogverdenen. Hold op hvor har jeg savnet din humor, inspiration og haveglæde. Hvor er det skønt for dig og kæresten at i har købt et lille kolonihaveparadis. Nøjj hvor jeg glæder mig til at se billeder :o)
Masser af havehilsner fra Linda.

grethe pedersen sagde ...

Kære Mathias Emil skøn skønt for dig og kæresten af hjertet tillykke med kolonihaven.
Det bliver spændende at følge dig der,tror der kommer en masse vidunderligt fra din hånd og hjerte..og hvor mon den have ligger.
Mange tanker om lykke til dig med dine projekter..
Kh. Grethe

hagen vår sagde ...

Gleder meg til dine hagdrømmer. Flotte bilder. Ha det godt! Anne

lise skovfoged sagde ...

Til lykke med kolonihaven. Glæder mig til at følge dig.

Vivi sagde ...

Hvor godt !! Stort tillykke med kolonihaven, det bliver spændende at følge jeres have :-)

Frk. Anemone sagde ...

Dejligt for jer :) Tillykke.
Glæder mig til at læse dine blogindlæg igen, det har jeg da savnet.

Linda Borg sagde ...

Det var da virkelig en dejlig nyhed - tillykke med haven. Det bliver spændende at følge dig igen!

Lises have sagde ...

Tillykke med kolonihaven.Glæder mig til at følge jeres haveliv der.
Sikke smukke,stemningsfulde fotos du præsenterer.

Fru Friis sagde ...

Jeg er ikke i tvivl om at du nok skal give den gas derude. Stort tillykke med jeres kolonihave, glæder mig til at følge med.